Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av 2444ever
Tänkte ta tag i det här med bilstereon, slutsteg och eventuellt nya högtalare. Har tidigare sett i en del trådar att flera rekommenderat Blekingebilradio, men dom har ju kursat (vad jag förstått).
Vad rekommenderas nu? Billigast är inte viktigast, kunnig kundservice är prioriterat.
av aero01
Jag fick mitt gjort hos Dn-bilradio i hallabro, dom gjorde en skaplig installation och ger ett bra intryck tycker jag. Dom plockar ihop bra prylar till ett skapligt pris. Frågade 3 andra ställen innan , ingen av dom 3 ville röra en MY12 eller nyare. Daniel o Björn kollade noga upp vad som behövdes innan dom gav ett pris och dom löste det.

MvhAero01
Tack för svaret.
Skulle kanske nämnt att det gäller en V70 -00, så inga konstigheter bara att sätta in i princip vad som helst.
Var i första hand ute efter någon nätbutik, med bra support i första hand med kunskaper om vad som kan passa bäst ljudmässigt, koppla in det tror jag inte ger några problem.
Skulle det finnas någon bra IRL-butik i NÖ Skåne så är det ännu bättre. Vi hade en Ullared Digital här tidigare men den lades tyvärr ner.
Byta inre drivknut problem

Var det inte bilar med automat som hade tripod-inn[…]

Släpper vatten

Läckande packbox på vattenpumpen ä[…]

Svårlösta vibrationer

Dra lite lätt, snurra hjulet, dra lite mer […]

Fälgvård

Avfettning och flygrostborttagare, sen ett lacksky[…]