Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

mattish skrev:Vet inte om ni diskuterat detta innan, men vad uruselt att dom plockat bort lastskyddet på tröskeln till luckan.. Jag tycker det har varit en riktigt bra grej, som iofs finns men inte är standard längre...
Vilket oskick!!! Vi minns ju alla hur en V70 eller A6 MY97 el 98 såg ut, hellackad, utan skydd vid ilastningen bak, efter några år!!
PH
FSandstrom skrev:Hur exakta/bra estimerade är dessa tidpunkter, typ om det står byggvecka 25 och leverans v29?
Byggveckan stämmer nog rätt bra. Leveransvecka blir lite mer preliminär beroende på transport till ÅF, hur mycket de har att göra i leveransverksta´n etc.
philipsguy skrev:En vecka till prel byggstart 8)
Suck, min finns inte uppe än..
Nåväl, jag ringde supporten och dom skulle undersöka varför min order inte låg inlagd och bad mig kolla igen om några dagar...
Ringde handlaren och han hade flera kunder som beställt MY2014 som inte kunde finna sina bilar på Min Volvo.

Iofs spelar det inte så stor roll då jag fått en prel lev till v28, så det är väl bara att sitta lugnt i båten ;)
//JL
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 28

Jag hämtade nyligen ut min bil (-17 Volvo V60[…]

B230E får ingen bränsle

Har du kollat på gummibälgen? Om dä[…]

Klart det blir bra! :-) Värre borde vara de […]