Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av eccy243
Tack tack!
Jag kör med en tillbehörsfälg som heter Multi-X.
Jag har faktiskt köpt en omgång originalfälgar som tidiga 760 ska ha. Dessa heter Sirius. Dessa måste dock renoveras en smula innan dom ser presentabla ut. :) Har lånat navkapslarna från Siriusfälgarna och satt på Multi-Xfälgarna. Tycker att det ser lite trevligare ut så.

Gjorde ju även detta för några veckor sen.
Bild
Så nu är det svalt och skönt i Turbon i sommar. ;)
Användarvisningsbild
av Kompe
Var det bara dom tidiga 760 som hade Sirius? :twisted:
Användarvisningsbild
av eccy243
Dags för en liten uppdate kanske nu när tråden låg på sida 6. :D
Nytt sen sist.
Ja takluckans mekanism har havererat ihop fullständigt. Får se om man får tag i några delar från nån skrot eller så.
Bilen fick en omgång nya däck i 30-årspresent. Sprillans GoodYear EfficientGrip 205/60 -15. Har inhandlat ombyggnadssats till bromsarna fram, så den åker väl på nån gång nästa vecka.
Lite bilder från ikväll.

Bild

Bild

Bild

Måste VERKLIGEN byta koppling också. Den är tokdålig. Och när man ändå river ner för att byta den så måste jag passa på att täta ett oljeläckage i bakkant på motorn. När man ändå gör det är det lika bra att byta bakre gaveltätningen, och när man gör det så sabbar man i 9 fall av 10 oljetrågspackningen, så den lär jag också byta. Och när jag gör det är det lika bra att gå på främre gaveltätningen, och alla packboxar där fram, och kamrem, spännare, och byta allt till vevhusventilationen. För det har ju börjat läcka av en anledning...
av SEpaket
Den där minns jag! Tror den låg ute på blocket 2008/2009 efter att ha varit garageförvarad i en massa år. Den var i alla fall väldigt lik och såldes vad jag vill minnas av första ägaren eller möjligtvis andra. Var i varje fall sugen på att köpa den då, men så blev det inte.

Riktigt fin bil, ta väl vara på den!
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 17

Det är inte så att du har blinkers som […]

, så jag kan dra 300 kg mer jämf&oum[…]

S80 -99 styrservo

Nej det ska inte vara så, det som lossnat sk[…]