Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Jorglund
Någon som vet hur lång tid det tar efter att man beställt sin bil hos handlare till man kan se leveransstatus på "Min Volvo" ?
//JL
Användarvisningsbild
av Jorglund
mattish skrev:Det tog någon vecka har jag för mig.. Tog mkt längre tid än att se bilen byggas iaf..
Ok, Tack!

Har gått en vecka precis nu så den bör väl dyka upp snart då :)
Användarvisningsbild
av philipsguy
Jorglund skrev:Någon som vet hur lång tid det tar efter att man beställt sin bil hos handlare till man kan se leveransstatus på "Min Volvo" ?
//JL
Har inte lyckats regga min bil, den godtar inte mina kunduppgifter när jag försöker registrera min bil som ska byggas i juni - eller vad får du svar?
Användarvisningsbild
av Jorglund
philipsguy skrev: Har inte lyckats regga min bil, den godtar inte mina kunduppgifter när jag försöker registrera min bil som ska byggas i juni - eller vad får du svar?
Jag ser bara min nuvarande bil på Min Volvo, Ska man regga den beställda bilen själv ?
Hur gör man det isf?
//JL
Användarvisningsbild
av Jorglund
Kan inte heller registrera den.
Känns lite fel att registrera sig igen när man har ett konto dock.
Trodde att handlaren fixade detta :roll:
//JL
av ansjo
Handlaren fixade min bil iaf, den "gamla" Volvon jag hade syntes ett tag innan den beställda kärran kom upp.
Användarvisningsbild
av Jorglund
ansjo skrev:Handlaren fixade min bil iaf, den "gamla" Volvon jag hade syntes ett tag innan den beställda kärran kom upp.
Det är så jag fattade att det skulle fungera med, handlaren sa bara att den "dyker upp" snart :wink:
//JL
av mooos73
Beställde min Volvo XC70 II D4 AWD Momentum DE vecka 8. Säljaren sa att det skulle ta ca 2 månader att få bilen. När den dök upp på Min Volvo stod det
leveransvecka 21 (+ att handlaren skulle ha den i två veckor). Detta ändrades efter en månad till leveransvecka 19. Igår fick jag det mkt glädjande mejlet från säljaren att jag får hämta bilen på onsdag den 15 maj, alltså leverans till mig vecka 20.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Transmissionsolja till M66

ok, tack! Bara att köpa på sig tre lite[…]

Jämfört olika försäkringsbo[…]

Filtret byttes av förra ägaren är f[…]

Tack för lyckönskningen, det börjar[…]