- tis 23 apr 2013, 22:58
-)
-)
Jag hade en 850 T5 på den tiden då jag var ung. Den var tillråga på all duktigt chippad. Bästa bilen jag haft, tills jag vart av med körkortet i ett år för fortkörning. Har sedan dess slutat köra som bilen är ny-stulen, men det ska erkännas att jag fortfarande tycker om att köra fort, så det är tur att man har Autobahn att sota ur motorn på. :D
overhard skrev:En sak till. H****ete vad svårt att köra lagligt med en T5:a! Har själv en -98 med 2.5t + chip men det är ju värsta fismotorn i jämförelse om jag får säga. Nu är den iofs BSR chippad T5:an men enligt säljaren har det blivit nollat vid nån mjukvaruuppgradering men det följde med PPC dosa och så för att blippa tillbaka det. Steg 2 med ljuddämpare som låter illa på motorväg men grymt härligt vid acc! Man ligger och kör 70 och det känns som 35, trycker ner gasen två centimeter och efter några sekunder råkar mätaren visa 120! :) Ville bara skriva det. :)
Jag hade en 850 T5 på den tiden då jag var ung. Den var tillråga på all duktigt chippad. Bästa bilen jag haft, tills jag vart av med körkortet i ett år för fortkörning. Har sedan dess slutat köra som bilen är ny-stulen, men det ska erkännas att jag fortfarande tycker om att köra fort, så det är tur att man har Autobahn att sota ur motorn på. :D
År 2000 lanserade Volvo den nya robusta XC70. Med sin kraftfulla framtoning blev den snabbt älskad av många, och är än idag en bil med komfort långt utöver det vanliga.
- By Saftgurkan