Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av mgmannen
Verkar som Volvo redan garderar sig för låg försäljning av MY14?! Redan nu har man bakat ihop ett paket (lite klent kanske...) som de kallar Business Edition, som kommer finnas på alla modeller utom V40.

Exempel:
V60 Momentum 313.000 + Minsta teknikpaketet 5.900 blir ihop Business Edition för 295.000.

Motdrag mot Vw:s, Audis och BMW:s kampanjer med Business-paket?...
Användarvisningsbild
av Guligan
Vad jag förstår så gäller ramavtalsrabatterna även på de reducerade Businesspriserna så ja, man kan säga att det redan är rea på MY14.
av chaffis75
Det tråkiga är att samma paket inte verkar gälla när man väljer summon, trist tycker jag.

När jag köpte min V60 2011 så fanns samma paket både på monentum och summon nivå.

/Fredrik
av chaffis75
s6025t skrev:Det går att lägga till summum o R-design business edition o det finns även business edition PRO
Detta är en prislista för anställda på volvo https://www.volvobil.se/download/secure/FRUTNYS77GT
OK, det kanske bara är jag som har problem att få rätt på hemsidan när man bygger bil själv.Man får väl fråga en återförsäljare helt enkelt då...

/Fredrik
Användarvisningsbild
av mgmannen
chaffis75 skrev:
s6025t skrev:Det går att lägga till summum o R-design business edition o det finns även business edition PRO
Detta är en prislista för anställda på volvo https://www.volvobil.se/download/secure/FRUTNYS77GT
OK, det kanske bara är jag som har problem att få rätt på hemsidan när man bygger bil själv.Man får väl fråga en återförsäljare helt enkelt då...

/Fredrik
På V60 finns Business Edition på D3, D4 och D5. Välj Momentum, Summum eller R-design. Sedan väljer du valfritt teknikpaket och vips så blir det rabatt...
Användarvisningsbild
av mgmannen
Man kanske skulle rita på för en tjänstebil i alla fall. Undrar vad man ska välja? Min spec är V60 Summum + lite mer, bygger man en D2 aut så blir det 371000, bygger man en D5 manuell så blir det 366000. Hmmm...

Nu är det uppenbart att du hittar på.

Kan även fylla i, iom att TS hade Torx som up[…]

Jag bytte frihjulslager för några m&ari[…]

Det brukar vara plåtkonsolerna som rostar s&[…]