Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

stänkskydd mm i bilens färg ger ett clent snyggt utseende. Finns inget värre än de som kladdar med silverfärg på lister stänkskydd mm, ser ut som någon tattarbil :-O)
Dom nymålade delarna ligger och vill monteras

Bild

sen på torsdagen så trillade backkameran in!

Bild

På fredag morgonen så började jag demontera all inredning i bagaget, fruktansvärt smidigt med haynes rep bok!

Bild

Den lilla backkameran, köpt på ebay för några kronor och blev överlycklig när kabeln kom ut genom skruvet :) Allt underlättar då.

Bild

Sådär ja. Monterat och klart! Blev klockrent nu hoppas jag man ser dragkrogen vilket underlättar när man backar mot släp och väggar med mera!

inte hunnit testa den än då jag saknade 0.5 meter kabel..

Bild

Kabelhärvan! Leta rätt på dom kablar som behövs!

Bild

Tada! fördraget för p-sensorer så där kopplar vi in strömmen till kameran!

Trodde jag ja.. Inte fan fungerade dom men tillslut så löste det sig.

Bild

Och kablarna dragna fint med orginal kabeln!

Bild

Sen monterades allt ny lackat!
Fiiint :D Dock är bilen pinsamt smutsig.

Bild

2 avgasrör måste ju vara bättre en 1?

Bild

Här syns även dom målade sargarna runt avgasröret! Vart orolig när jag stod i affären och skulle köpa dom, är dom för stora eller inte? Fuck it, så jag chansa och köpte!

Bild

Eftersom panelerna vart så smutsiga och ändå urplockade ur bilen så hjälpte frugan till att rengöra dom med grönsåpa och högtryckstvätt!
Betydligt bättre.

Bild

Har ju aldrig fotat inredningen så får väll ta och göra det!
Läder/Alcantara
Bild
Bild
Bild

Helt oanvänd tacklucka! bra eller dåligt? Tjaa.. Vågar ju inte öppna den nu då de lär läcka som ett såll när det regnar. Funderar på att byta tätningslister.

Bild

Sen även den lilla lådan med nödvändiga saker!
Bild

Såja! Mer bravader kommer om ett tag :D Ska hitta specialskruven till Led extraljusen och montera dessa diskret bakom gallret i spoilern. kommer bli bra!

Kommentera nu era torrbollar, dåligt med sånt !

Mvh AnkaN
Står ändå fast vid att det hade varit mycket snyggare med stänkskydd och speciellt sargerna i bilens färg sen är det stort TABU montera nylackade saker på en smutsig yta AJA BAJA!! (N) .
Dubbla utblås är ju ett krav på en V70. 8)
Bland det första jag gjorde på min fwd.
Nexus skrev:Står ändå fast vid att det hade varit mycket snyggare med stänkskydd och speciellt sargerna i bilens färg sen är det stort TABU montera nylackade saker på en smutsig yta AJA BAJA!! (N) .
Dubbla utblås är ju ett krav på en V70. 8)
Bland det första jag gjorde på min fwd.
Alla har olika smak! tvättade bilen efter då de nylackade vart dammiga.

sen monterar jag dagligen nymålade bildelar på skitiga bilar så va fan :D En tvätt efter bara så blir det kalas:D

Sen fixade jag en förlängning till kamera sladden, men den får ingen signal så har väll bytt plats på + och - kabeln :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12
V60 sliter däck bak

Min har rullat 23000 mil nu så de kan ju va […]

AC & kylfläkt

Det har jag inte ens reflekterat över, tä[…]

Tackar för tipsen! Det blidde en iCarsoft CR[…]

Där ska bara vara ett dimbakljus så n&a[…]