Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Ynot skrev:Grym bil du har opA hoppas allt slit och pengar ger tillbaka det du vill ha med din bil, jag är imponerad.
Tackar :)
Haha jag får hoppas den ger tillbaka lite nöje och håller i sommar.. på jobbet igår började dom slå vad om hur många mil den kommer hålla.. 100mil va lägsta :mrgreen:
opA skrev:Haha jag får hoppas den ger tillbaka lite nöje och håller i sommar.. på jobbet igår började dom slå vad om hur många mil den kommer hålla.. 100mil va lägsta :mrgreen:

Haha, vad var det högsta då? Vi får väl innerligt väl hoppas att den håller mer än 100mil iaf :lol: Fast det beror ju på hur du kör också :P
Lucif3r skrev:Haha, vad var det högsta då? Vi får väl innerligt väl hoppas att den håller mer än 100mil iaf :lol: Fast det beror ju på hur du kör också :P
100 va de enda vi kom fram till sen bytte vi ämne.. var ju inget roligt ämne trots allt :P
grillchips skrev:Och det låter ju faktiskt som att du är lite inställd på att den kommer braka ihop i år. ;)
Nja.. inställd är jag väl inte men de finns ju alltid en möjlighet att sånt händer när man brakar på med hästar.
Vad jag förstått, som jag skrivit om innan, är att motorerna från -04-07 är känsliga för att trimmas, 08-10 fungerar att trimma men finns risk att fodret i motorn spricker och från -10 och uppåt är motorn uppgraderad och klarar av ~500hk :)

Så jag ligger lite på gränsen..
grillchips skrev:Ja det förstås. Peppar peppar helt enkelt, hoppas den kommer trivas med lite mer muskler! När får du tillbaka kärran?
Har inget svar på den frågan då jag inte vet de själv :(
Då kom dagen när man hämtade ut bilen efter att fått i K16 turbon, koppling, diff, krängningshämmare. Bilen bänkades på 100% 98-okt och levererade som max 393hk (351 på hjulen) / 660Nm (590Nm på hjulen). P.g.a 98-mappen inte är 100% färdig så har jag inte den snyggaste kurvan på pappret. Väntar nu på att min multifuelmapp ( 50% E85 / 50% 98-okt ) ska bli klar vilket förhoppningsvis ska kunna leverera 440hk/xxxNm. Drömmen vore att få 400WHP :) En helt annan bil är allt jag har att säga ! Stort tack till Autotech och ett extra stort tack till Patrik som fått stå ut med allt mitt tjöt och alla mina frågor !

P.g.a jag hämtat bilen och gjort allt runt om under min arbetsdag kommer jag inte kunna tanka upp bilder och filmer från bänkningen fören jag kommer hem imorgonkväll eller möjligtvis under fredagen !

Stay tuned !
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 28
Uppdatera mjukvaran

..e-call är den lagstadgade automatiska tj&[…]

Tjena:) Har en V90 från 2019 i trimmen momen[…]

Med vilken utrustning har felkoder kollats? Nä[…]