Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

teddysoft skrev:Blev ju grymt bra med lysena!

Synd bara på dom extra utgifterna du fick,
men som sagt så kan det även hända den bästa.
Ja dom blev bra ! Syns inte såväl på bilden men lyktglaset är polerat idag med så fick bort dom mesta repor och de som gjorde plasten så matt, nu skiner den så fint :)

De är väl så de blir ibland.. körde rätt många mil förra året med.. men men. :)
Fytusan va tjusig den är!
Alltid segt med oförutsedda utgifter. Jag fick ju besked om att bromsklossar måste bytas, bilen ska in på årliga servicen inom kort och de får då passa på att kika på en liten oljeläcka.. Kan bli en dyr historia.
Men lite skit får man väl ta antar jag. :D
grillchips skrev:Fytusan va tjusig den är!
Alltid segt med oförutsedda utgifter. Jag fick ju besked om att bromsklossar måste bytas, bilen ska in på årliga servicen inom kort och de får då passa på att kika på en liten oljeläcka.. Kan bli en dyr historia.
Men lite skit får man väl ta antar jag. :D
Tack, Mr.Chips ;)
Ja lite skit får man alltid ta när man håller på med bilar.. usch, dyrt nöje :P
Swopop skrev:Vackert opA!
Tack och bock !!! :)
Då har äntligen dagen man väntat på ett tag nu kommit !

Jag och Simon ( Down_ ) hade pratat om i veckan att han skulle följa med mig upp till Autotech i Trollhättan när jag lämnar in bilen.. så imorse blev de dags !

Bild

Plockar i delarna i bilen sen drar vi iväg..

Bild

.. och så då äntligen

Bild

NU är de nära.. Vääääääldigt nära !!! :D :D :D

Får hoppas att dom hinner få bilen klar till JKPG Street Meet den 27:e april.. hoppas, hoppas, hoppas :)

Stort tack till Simon som följde med mig upp idag så jag kunde komma hem ! :)
Lucif3r skrev:Glöm inte dom obligatoriska mätarfilmerna sen. Och givetvis en bänkning :wink:
Ska fixa detta ;)
Bänkningen har jag sagt till att jag ska vara med på när dom gör så de ska inte missas ! :mrgreen:
Rätt lugnt på sistone.

Autotech har bilen hos sig än.. ska om allt går sin väg börja med bilen denna veckan.. så jag passar på att åka upp med en uppsättning nya däck till grabbarna nu ikväll med Christoffer ( Crima ) och hans snygga V50 D5:a ! :D

Bild

.. se om de bettar lite bättre än mina snedslitna gamla däck ! :D
crumpets skrev:Det var ena breda jäklar :lol: Kommer nog sitta riktigt fint!
Hade velat ha 245 fram för bättre fäste men tror nog de hade tagit i :mrgreen:
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 28

Här måste man istället ut till[…]

Har du något Art.nr eller liknande på[…]

Cigg-uttag maxström?

Hej Det står i instruktionsboken. Max str[…]