Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av tomsa
På en v70 kan du såklart inte montera dem under stötfångaren .
Ang tjuvkoppling så bör det funka.
Jag kör med 35W i mina nu utan problem hittills och det blir ju typ samma effekt.
Är du orolig kan ju ju slänga in ett relä såklart,matning mm finns där bak att tillgå menar jag.
Användarvisningsbild
av ed
God damn! Nice tips allihopa. Dina FF75:or..hur fäste du dom? Kan du fixa en närbild? Jag hittar inte vettiga fästpunkter iaf..
av basberoende
ed skrev:God damn! Nice tips allihopa. Dina FF75:or..hur fäste du dom? Kan du fixa en närbild? Jag hittar inte vettiga fästpunkter iaf..

Jag borrade hål i undersidan på plasten bara och satte dit med en m8 till varje lampa. Ingen risk att dom lossnar. Kan ta kort på det en dag när det är ljust ute.
av tomsa
basberoende skrev:
ed skrev:God damn! Nice tips allihopa. Dina FF75:or..hur fäste du dom? Kan du fixa en närbild? Jag hittar inte vettiga fästpunkter iaf..

Jag borrade hål i undersidan på plasten bara och satte dit med en m8 till varje lampa. Ingen risk att dom lossnar. Kan ta kort på det en dag när det är ljust ute.
Fladderfladder ?
av basberoende
tomsa skrev:
basberoende skrev:

Fladderfladder ?
Inte alls. Du backar väl inte i 200??
av tomsa
basberoende skrev:

Inte alls. Du backar väl inte i 200??
Nä men ibland kör jag framåt åxå och då undra jag om då inte fladdrar och mattar ut plast/skruv osv.
Även i låg fart på ojämn mark så är fladdrande ljus jävlit störande tycker jag.
Sen att det ser för jävligt ut får man ju leva med men det är ju en annan sak :D

Bytte tändspole det första jag gjorde. I[…]

Volvo appen

Fler som fått problem att starta värmar[…]

Tack för svar, så milen 27000 på[…]

MartinS V60 D4 R-Design

Fantastiskt! Ja 17.5" är riktigt t[…]