Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Lucif3r
Ja som sagt, ser ju fin ut.... ända tills det kommer en regnskur och du måste köra ifrån den där grusplanen :mrgreen: (nu vet jag iofs inte om det kommre något mer regn i älmhult i år men.... ok, jag vet inte ens vart älmhult ligger...)
Användarvisningsbild
av Tomas88
Nightmare89 skrev:Trevligt^^
Kompe skrev:Såg ju bra ut 8)
Tackar.
Lucif3r skrev:Ja som sagt, ser ju fin ut.... ända tills det kommer en regnskur och du måste köra ifrån den där grusplanen :mrgreen: (nu vet jag iofs inte om det kommre något mer regn i älmhult i år men.... ok, jag vet inte ens vart älmhult ligger...)
Jo så är det ju. I och med att Älmhult ligger i södra småland så är det nog högst osannolikt att det inte blir mer regn. Regnade faktiskt när jag hämtade bilen. :???: Men jag tänker som så att det är ju nu inför vintern man behöver en lackskyddsbehandling som bäst... sen blir det ju lättare att tvätta hoppas jag.
Brainy skrev:Nice! Du är nöjd antar jag?
Jo då har inget att anmärka på. :) Väntar dock med att ge betyg tills jag ser hur den klarar vintern. 18 månader påstår reklamen men det där får man väl ta med en nypa salt. Skulle ju innebära två vintrar i mitt fall och det har jag svårt att tro.
Användarvisningsbild
av crumpets
Riktigt nice! Tvättar man med vaxschampo eller är det bara vanligt för att den ska hålla sig fin?
Användarvisningsbild
av Tomas88
Har jag inte funderat över. Firman jag lämnade till sa att man bara tvättar som vanligt.
Enl brochyren som följde med från Lahega (därifrån firman köper medel) så ska man vänta två veckor innan man tvättar.
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Tomas88 skrev:Enl brochyren som följde med från Lahega (därifrån firman köper medel) så ska man vänta två veckor innan man tvättar.
Den informationen fick jag också när jag hade 945an inne på rekond/lackförsegling. Jag tror det har något med att klarlacken ska härda igen eller nått.
Användarvisningsbild
av crumpets
Inget orimligt pris om man ser till liknande annonser. Jag tror bara att tredörrars med stor bensinare helt enkelt är svårsålda i kombilandet i dieseltider :) Det kommer nog en köpare till slut, men förhandlingsläget som säljare på en sån kärra idag är väl tyvärr begränsat.
Användarvisningsbild
av Tomas88
Jo har ju jämfört med andra. Billigaste T5an i sverige ligger på 99kkr
Får sänka priset en aning om ingen hör av sig.
Tack C30 robban
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Classic som Volvo erbjuder för 2995:- &aum[…]

Tyvärr hittar jag ingen svensk sida som s&aum[…]

Tysta sommardäck V90

Så du rekommenderar ett däck för […]

Smart energifördelning hybrid