Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av moffe
Det skulle vara svårt att välja mellan r-design och styling paketet.
R-design är ganska lika som tidigare men styling paketet är ganska nytt på någotvis. *min åsikt*

R-Design:
Bild
Stylekit:
Bild

R-Design:
Bild
Stylekit:
Bild

R-Design:
Bild
Stylekit:
Bild

R-Design:
Bild
Stylekit:
Bild

Sen kan man fast kombinera med denna färg =)
Bild
Eller
Bild

Trevligt också att man kan välja många olika färger till R-Design också... synd att inte för inredningen.
Senast redigerad av 2 moffe, redigerad totalt 0 gång.
av moffe
Det som fattas är... panoramatak, det får man till xc60 och v40. Inte till v60 :(
Sedan fattas elbagagelucka! :/ Finns att få till xc60... Och inge elvärmd ratt heller.
Användarvisningsbild
av mgmannen
moffe skrev:Det som fattas är... panoramatak, det får man till xc60 och v40. Inte till v60 :(
Sedan fattas elbagagelucka! :/ Finns att få till xc60... Och inge elvärmd ratt heller.
Eluppvärmd ratt finns i Klimatpaketet. Kan även köpas löst...

Elbaklucka kan jag hålla med om, men jag har nästan alltid bilen står i garage, så det kanske bara är mer till besvär...
av moffe
Aah... då missade jag det med ratten. Såg bara att det fanns för XC60.
Elbaklucka skulle dock vara något och detta finns för del flesta bilar, men tydligen inte för v60.
Menar hos konkurrenterna...
Användarvisningsbild
av mgmannen
moffe skrev:Aah... då missade jag det med ratten. Såg bara att det fanns för XC60.
Elbaklucka skulle dock vara något och detta finns för del flesta bilar, men tydligen inte för v60.
Menar hos konkurrenterna...
Själv är jag en smula irriterad på att flera detaljer har utgått som standard i Summum-paketet. Nu finns dessa i olika andra paket istället, det fördyrar det hela. En D3 manuell med Summum rasslar på 333000:-, mitt företag har 8,5 % rabatt, så då kan jag spela på 35.000:- i extrautrustning om jag håller tummarna. R-design och Stylingpaket är inte intressant, vi får inte har 18 tumsfälgar. Ser ut som jag inte ens får råd med metalliclack om jag ska få lite lull-lull med...
av swemax
Verkar som aktiva helljuset bara blir avbländning än så länge

En adapter som den visade för att gå f[…]

Trodde den hade en Geartronic automat låda[…]

Det är för att ingen använder de[…]

Fläkten startar för att vädra ut mj[…]