- sön 10 dec 2006, 12:51
#74338
Hellrider skrev:det där är faktiskt ganska intresant. jag vet inte hur många sånna fal jag sett. en kund glagar på allt, verkstan gör vad den kan, men visa fel upträder aldrig på verkstan. biavdelningen ställer upp & byten in bilen till förlustpris. en ny ävere köper bilen & det är den bästa bil han haft...Hellrider skrev:det vore kul å kolla hur nöjd den nye ägaren är med din förre detta inbytta bil!ska rota lite i det kanske!Om den nu är såld igenAndreasC skrev:Tänk på hjärtat gullet och håll dig till ämnet ..och jag utökar den med en fråga.öö hjärtat??tror nog det skulle kunna vara du som hetsar upp dig över struntsaker,det var la du som gnällde över nån tidg bil med nåra "hypokondrifel" å fick den inbytt eller,,snacka om att hetsa upp sig i onödan,,glöm inte att du skall behandla andra som du själv skulle vilja bli behandlad.
Vad ingår i en tusenmila service ? Är det bara oljan man byter på bilen eller skall man påpeka om något annat ? Är det olika moment som ingår i en service beroende motortyp ?
Mvh AndreasC
Hoppas inte du säljer saker också,för då har du garanterat stött på din brorsa med samma påhittade fel över dina produkter också,tänk nu på hjärtat å gå å kolla dig!