- fre 05 apr 2013, 08:16
Allt började i vintras jag tyckte det lät mycket från väns er framdäck. Samtidigt i den vevan va jag inne och skulle göra hjulinställning. Efter hjulinställningen så va ratten jätte lite sne åt vänster. Jag åkte tillbaka och gjorde om hjulinställningen igen. Med samma resultat.Kice gjorde ett försök till och kollade alla bussningar mm fanns inget glapp. Varje gång han hissar upp bilen på nytt så har värdet i fram ändrats lite. Men han sa att det va så lite så det är inget som sliter däck.
Kan tilllägga att han är svin duktig har jobbat med att ställa framvagnar på formulet bilar mm. Ska känd för att han är just så duktig.
Nu när somnardäcken kom på 235-35/19. Nya däck.
Men rätten är fortfarande lite lite sne och ljudet finns kvar.
Jag upplever inte att ljudet ändras när jag svänger.
Inga skakningar i ratten.
Men upplever den lite svajig efter 120kmh och runt 180-190 Så börjar man få röra på ratten hela tiden fast att man kör rakt. Men fortfarande inga viberationer i den farten.
Hjullagret? Kan detta också ha med ratten att göra?
Tips?
Ursäkta om något ser dumt ut skrivet på telefonen.
Kan tilllägga att han är svin duktig har jobbat med att ställa framvagnar på formulet bilar mm. Ska känd för att han är just så duktig.
Nu när somnardäcken kom på 235-35/19. Nya däck.
Men rätten är fortfarande lite lite sne och ljudet finns kvar.
Jag upplever inte att ljudet ändras när jag svänger.
Inga skakningar i ratten.
Men upplever den lite svajig efter 120kmh och runt 180-190 Så börjar man få röra på ratten hela tiden fast att man kör rakt. Men fortfarande inga viberationer i den farten.
Hjullagret? Kan detta också ha med ratten att göra?
Tips?
Ursäkta om något ser dumt ut skrivet på telefonen.
- By NordT6