Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av mr2takt
V70 -03, rattkontrollerna bara la av en dag, vaknade till av sig själv dagen efter men dog igen efter ett par dagar, nu kan jag inte använda farthållaren eller byta låt på stereon, superfrustrerande! någon som har några tips om vad det kan vara? tänkte ge mig på det själv men kom på att jag inte vill ha en skruvmejsel i ögat när airbagen får för sig att sträcka på sig.... HILFE BITTE på klarspråk!
Användarvisningsbild
av wissel
Min första åtgärd är att ALLTID börja med att lägga av Minuspolen
på Batteriet, men gör det rätt = Ta ur startnyckeln, låt bilen stå i 5 min. minst INNAN du tar bort minuskabeln.
har du möjlighet så Ladda ditt batteri några timmar tills det indikerar Fulladdat..sedan SÄTT i Batteriet på rätt sätt, FÖRST Nyckel i o läge II, sedan koppla på Batteriet, skulle Airbagen smälla så står du åtminstone på rätt sida om bilen.....Tipset är
Gratis och det hjälper någon gång att rätta till saker ( CEM ) och det är aldrig fel att ladda batteriet....
Volvo appen

Fler som fått problem att starta värmar[…]

Tack för svar, så milen 27000 på[…]

MartinS V60 D4 R-Design

Fantastiskt! Ja 17.5" är riktigt t[…]

Dashcam

Är det någon som har installerat en dac[…]