Desmodue skrev:Jag fick med en instruktionsbok med bilen, den var bra att läsa :DJa, det kan man förstås också göra... :roll:
Eller så går man in på JagRullar och får olika tips, ideer och förslag den vägen :idea:
Moderator: Moderatorer
Desmodue skrev:Jag fick med en instruktionsbok med bilen, den var bra att läsa :DJa, det kan man förstås också göra... :roll:
joel80 skrev:Är jag den enda här som lästa bruksanvisningen pärm till pärm minst en gång under väntan på bilen. :)+1
Jag tankade hem bruksanvisningen som PDF redan innan jag gjorde beställningen. Sen var ju det en del i bearbetningen av den jobbiga väntan.
Låg bl.a och lästa delar av den på mobilen i sängen innan jag skulle sova.. hahaha.
joel80 skrev:Är jag den enda här som lästa bruksanvisningen pärm till pärm minst en gång under väntan på bilen. :)Hahah skönt! Då är man inte ensam alltså :D
Frode55 skrev:Förstår att det känns drygt. Kanske att bilen kan spela lite pausmusik under tiden :mrgreen:Brainy skrev:Vad händer om du trycker en gång och sedan väntar?'
Tack för det tipset!
Precis så var det! Jag har varit alldeles för otålig. Det visade sig att man bara skall trycka en gång - och efter 3-4 sekunder startar bilen
Brainy skrev:Ingen här är speciellt bra på att läsa den. Lätt hänt att missa!Prata för dig själv, du. Inte f-n lägger jag ut en halv miljon på nåt utan att läsa instruktionerna, så jag vet hur det fungerar.
@Micce1980 , Ja jag hann skifta ett hjul innan li[…]