Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av SEpaket
SA4AQS skrev:Dom första bilderna såg lite tråkiga ut :lol:
Får skylla på tidsbrist vid fototillfället, en bil som varit otvättad sedan december och lite smutsig kameralins. Men okej, efter tvätten så polerade jag upp bilen lite, lite också. Och så försvann plåtfälgarna bakom navkapslar, bara det var ett jättelyft.
av SEpaket
Lucif3r skrev:Bilderna funkar ju inte :(
Märkligt, funkar ju för mig...

Fler som har problem?

Här förövrigt märkt att jag saknar yttertempmätare i den här bilen. Förbannat irriterande.
av SEpaket
Lucif3r skrev:Funkar nu. var väl nå knas med forumbilder eller nå..
Du behlver göra något åt hålen för strålkastartorkarna. Sånna där pluppar är ju inte snyggt :P
Nej, jag vet. Förslagsvis skall nya torkare dit. Det är inte jag som plockat bort torkarna och är inte skyldig till plupparna heller. Sitter en likadan fast större där radioantennen skall sitta. Ny antenn på g, men vill helst ha en motordriven som inte kostar skjortan och 50.
Sommardäcken på sedan en tid tillbaka. Bilder från Göteborg
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av Kompe
Jag tycker att 940 (av dina bilder att döma) klär sig ganska bra i guld/brons (?) färgat. 8)
Missa chansen på en 940 16v nu i veckan i samma kulör. Retar mig på det :evil: din 940 e ganska stilig. Har inte sett allt för många i den kulören

:-DD :-)-)
Enligt trafikregistrets digra färgkarta så är bilen, hör och häpna, ljusbrun. Jag kallar den dock "Den guldfärgade" i kontrast till "Den vita". Vill minnas att Volvo själva kallade färgen för Guld-någonting i katalogen.

Nej, det är inte en jättevanlig färg, verkar det som. Dock stod en herrgårdsvagn i samma färg och tankade på macken samtidigt med mig i förra veckan. Vad är oddsen för det?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8

Jag plockade bort plastskydden för trösk[…]

Acproblem Volvo 940 -98

Funderar lite på risker med att åka r[…]

Har tyvärr ingen multimeter.

Fel centerhögtalare?