Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av falcon
Hej
ni som har org inbyggda blåtandshandsfree, har ni mkt oljud när ni använder denna?
alla jag ringer till säger att det låter som att jag sitter i en cab i 120 kmh.
Senast redigerad av 1 falcon, redigerad totalt 0 gånger.
av JHg
Det klagomålet har jag aldrig fått.
av ansjo
Nä, inte jag heller.
Visst kan det höras att man inte har luren som vanligt i handen, men aldrig så att folk klagar.
Användarvisningsbild
av falcon
i bilen låter det normalt, men det är i "andra" änden som det låter.
hmm undras om det är ngt fel..
av Tarsiger
"Jaså sitter du och kör, det hörs ju inte alls" får jag ibland höra från dem som ringer till bilen.
Det gör mig lite förvånad. Bilen är en XC70 2012.
av Droopy
Jag har testat en 4-5 telefoner i min och några tjänstefordon på jobbet och ljudet är väldigt varierande från tele/bil till tele/bil. Går att använda i de flesta fall men personligen föredrar jag en vanlig snäcka då jag sitter och kör, det funkar fortfarande bäst ljudmässigt.

Handsfreena som fans för 10-15år sedan i bilarna var ju betydligt bättre, tycker jag.
Användarvisningsbild
av falcon
Har provat med både samsung S2, iphone 4s och en äldre sonyericsson och alla som ringer till till bilen säger att det låter som cab i 120kmh eller att jag är i en verkstad.
bilen är en -10, är det bara jag som har det här?
av poan
Hej
Jag har en nyinskaffad S80 3.2 My 2007.
Anslutit och provringt med Samsung galaxy S3 mini resp ZTE Grand X In, båda funkar fint vad gäller samtal och sync. Inga störningar eller röstförvrängningar. Dock blir telefonboken korrupt.
Skall testa plattorna Huawei mediapad 7 resp ZTE V9 i veckan som kommer.
P-O
Användarvisningsbild
av Snacksalig
Tarsiger skrev:"Jaså sitter du och kör, det hörs ju inte alls" får jag ibland höra från dem som ringer till bilen.
Samma för mig.
Har Samsung S3, men fungerade lika bra med S1.

Bump

Du har köpt en bil som är förvä[…]

Hel- eller delsyntet? Mina två senaste olje[…]

V90 läggs ner.

Intressant, ska undersökas. Vad söker[…]