Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av spaceuser
Har idag preliminärbokat en röd V40 D4 R-Design 2013 med diverse tillbehör. Bla HP Sound med 7" display och blåtandshandsfree. Min fråga gäller det sistnämnda, som jag kom på när jag kom hem. Jag har en androidmobil och min fru en iPhone. Hur är era erfarenheter av denna funktion med era mobiler och var i så fall sitter mikrofon och högtalare ifall någon ringer. Mobilen kan väl knappast skicka ut ljudet i de vanliga högtalarna med risk för rundgång, eller?

Tacksam för kommentarer på detta.

LG
Användarvisningsbild
av TobbeL
Inga som helst problem med ljudet för min del. Mikrofonen sitter i taket en bit från solskyddet ovanför föraren och ljudet går ut i vanliga högtalarna. Kör själv en Androidmobil och tjejen har en iPhone, funkar finfint med båda två både med att bläddra i adressboken och att ringa upp direkt via Sensus.
av Turku
mm kan bekräfta att det funkar förträffligt, bra ljud och bilens antenn verkar ge bra styrka på gsm-signalen. Vi har två olika android-lurar i familjen som funkar bra, däremot misslyckades vi koppla in en polares iphone idag, både via kabel och usb, så jag vi skyller på telefonen :P
av vicster
Turku skrev:mm kan bekräfta att det funkar förträffligt, bra ljud och bilens antenn verkar ge bra styrka på gsm-signalen. Vi har två olika android-lurar i familjen som funkar bra, däremot misslyckades vi koppla in en polares iphone idag, både via kabel och usb, så jag vi skyller på telefonen :P
Bilen har (om den inte är utr med Volvo OnCall) ingen antenn utan den visar täckningen du har på din mobil :wink:

OnT: Kul att det fungerar bra för er, jag är mycket nöjd med hur det funkar i min S60 med!

Dra ut dom bara vid demo ,vid mont,tryck i dam bar[…]

Kan man rengöra skenorna utan att ta bort sto[…]

Chippning av 940ltt 1996

Är chipp från dann westfelt. Tänk[…]

Försöket hitta bränslepumprelä[…]