Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

kågewatt skrev: Hade bara halvförsäkring ??:-/
Doh! Du kan inte få det till att renen är vållande och kräva ersättning från den? :D
kågewatt skrev:
joel80 skrev:
Doh! Du kan inte få det till att renen är vållande och kräva ersättning från den? :D
Nja den renen är nog lite svår att prata med!
Kom renen från vänster eller höger? :lol:

Men på Bildelsbasen finns flera strålkastare till S80. Dock ingen xenon vad jag kan se. Går det inte att limma din plastbit?
kågewatt, Har du kollat med vår sponsor SKRUVAT?
kågewatt skrev:
llesrof skrev:http://www.bildelsbasen.se/?link=list&g ... =111100105
Kan du länka ?
Det var just den funktionen jag begagnade mig av men den verkar vara lite hawaii. Fast det är ju inte speciellt komplicerat att märka upp, kopiera och klistra in i adressfönstret.

Fast det funkade ju sisådär det också. Testa att göra en sökning på deras sida. Det var det jag gjorde.
Började att fundera om man kan beställa en vanlig halogenstrålkastare och om det är samma plasthus som för xenon så kan jag ju använda den.
Det är ju bara plasthuset som jag behöver om det nu är likadant? Det borde ju bli 8000 kr billigare! :roll:
Det är inte smart att köra halvförsäkrat om man har en bil med xenonljus. Anledningen ser man här i tråden. Det räcker med en liten kyss i en hal korsning (eller påbackning på butiksparkeringen) för att det ska bli skitdyrt.
Identifiering Volvofälg

Min hade också det mesta man kunde ha utom […]

V50 D2 har börjat vibrera

Haloj min V50 D2 har börjat vibrera vid b&ari[…]

MartinS V60 D4 R-Design

Jag kom över 2st ok för 336-skivor f&oum[…]

Relä K uppbrunnet.

Ok då sitter det "olika" K rel&a[…]