Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av hoganb
dalldall skrev:
hoganb skrev:
dalldall skrev:köp en ny bil med! behöver inte vara original stift, jag har alltid kört på biltema, vill eller vågar man inte det så bara o googla så hittar man det som passar plånboken o bilen.

Förstår inte kommentaren "köp ny bil med" Rätt onödig och långt ifrån det jag frågade om.
någon skrev en kommentar volvo original, det tycker jag e onödigt därför jag drog till med köp ny bil med!
Tycker du att dina kommentarer tillför tråden något?
av kilanda
Köpte på skruvat .Såg ut att vara volvo orginal stift .Stod volvo på dom . Såg precis ut som dom som satt innan.Men det var läskigt att skruva ut dom gamla .Dom hade suttit där ett par år .Trodde dom skulle gå av .Men det gick .Köpte nåt service kitt som dom hade .
Användarvisningsbild
av Funk
Bewsfroe skrev:Brisk heter väl Biltemas nuvarande stift? Vill minnas att jag läst gott om dessa stift här på forumet. Någon som kan bekräfta?
Det verkar fortfarande inte finnas till turbomaskiner, i alla fall inte till 2.4T..

/Thomas
Användarvisningsbild
av jojjeblom
Bewsfroe skrev:Brisk heter väl Biltemas nuvarande stift? Vill minnas att jag läst gott om dessa stift här på forumet. Någon som kan bekräfta?
Har för mig pettsson här på forumet skrev något om biltemas stift, testa och sök upp den tråden (kan iof vara några år sedan den skrevs) :wink:
Användarvisningsbild
av jojjeblom
Funk skrev:
Det verkar fortfarande inte finnas till turbomaskiner, i alla fall inte till 2.4T..

/Thomas
Jag får upp stift till min V70 T5 iaf men om det är 100% rätt törs jag inte säga.
Identifiering Volvofälg

Min hade också det mesta man kunde ha utom […]

V50 D2 har börjat vibrera

Haloj min V50 D2 har börjat vibrera vid b&ari[…]

MartinS V60 D4 R-Design

Jag kom över 2st ok för 336-skivor f&oum[…]

Relä K uppbrunnet.

Ok då sitter det "olika" K rel&a[…]