Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

grillchips skrev:Funkade inte backsensorerna? ;)
Haha jo.. när jag va 1cm ifrån stolpen sa de PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP *PANG* :mrgreen: :-(O)
Bild

Fick mig en bild från min lackerare för några minuter sen.. riktigt gött att de är klart ! :D

Tror dock jag låter delarna va lösa tills jag haft bilen hos Autotech.. känns onödigt att blästra upp den direkt. Får ligga hemma och härda ett par veckor, lagom till Elmia kommer väl delarna på igen :)
Lucif3r skrev: Pffft, backsensorer... Lär er backa :wink: :mrgreen:

Men ska du verkligen ha grillen helvit? Smaksak så klart, men det ser för j... ut :P
Han har ju haft den vit tidigare, så klart det är en smaksak som uppenbarligen smakar väl hos opA. ;)
Backsensorer är guld värt och speciellt här i Stockholm där det kan vara lite vilda western när man ska hitta parkering men visst blir man bortskämd med något som säger till en att stanna. :D
grillchips skrev:Smarr! Härligt när lackeraren gör ett bra och snabbt jobb. När skickar du bilen till Autotech?
Det blir lite försenat p.g.a ingen plats i verkstan för tillfället.. blir antagligen någongång i slutet på nästa vecka :)
Lucif3r skrev:Pffft, backsensorer... Lär er backa :wink: :mrgreen:

Men ska du verkligen ha grillen helvit? Smaksak så klart, men det ser för j... ut :P
Det som syns på bilden är inte grillen utan gallret framför IC:n d.v.s nedanför grillen. Som troligtvis inte ens kommer sättas dit för bästa luftmängd mot IC:n och för att IC:n ska synas.. kanske blir snyggare så :mrgreen:

Grillen skickades aldrig till lackeraren utan behåller sin färg den hade innan :)
Bild

Då va de lackade delarna hämtade !

Fiiiiiii f vad bra de blev ! Den spruckna läppen ser ny ut, den djupa skadan på fronten är borta, skadan på bagageskyddet borta.. helt enkelt underbart ! :)

Dock kommer delarna inte åka på fören efter Autotech gjort sitt med bilen.. känns onödigt att blästra sönder fronten på direkten. Får köra försiktigt och försöka undvika stenskott i kyl och IC förstås..

Och som ni ser.. ingen vit grill ! ;)
Lucif3r skrev:Hur mycket fick du ge för att få allt det där lackat? Vitt eller "kompis pris"? :)
Ca 2000kr :) de är nog en blandning av vitt och kompispris :mrgreen:
Update:

Efter en tvätt i förra veckan märkte jag att jag fått fukt innanför strålkastarglaset för första gången så tänkte i samma veva som jag får täta om glaset likaväl ta bort audi-diodlisten som förra ägaren satte dit men som ändå inte varit igång sen jag köpte den. Original-pos.ljus är snyggare =)

Bild

.. ligger i detta nu i ugnen. Se hur detta kommer gå.. lite rädd för ballastern till helljuset men den ska nog klara ~70 grader har jag hört..

Fick även en beställning idag jag la i förra veckan:

Bild

2st backljus.. polaren satte dit de i sin V70N för ett par veckor sen och de lyser så in i h. så va tvungen att beställa likadana =)
2st nya pos.ljus blev de i samma veva.. den ena blinkar och den andra har börjat lysa grönaktigt nu och orkar inte ta tag i detta med garanti ännu en gång så testade beställa ett par nya.. hjälper inte de får de bli från någon annan firma =)
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 28

Det är en propp istället för spolar[…]

Sedan behöver en elbil + dieselbil som kan d[…]

Carplay trådlöst?

Denna köpte jag, fungerar utmärk, koppla[…]

Kan du bedöma om du då drar det hjulet […]