Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Droopy
Det är ju frågan om vad som blir tillgängligt i appväg, spotify för 15 lakan käns ju sådär, nåja, man får vänta och se när det lanseras.

Har du testat boxen? funderrade själv på en sådan till V70in men det blev en platta istället, det är ju trots allt endast junior som kollar film under färd.

Vilken box valde du?
Användarvisningsbild
av Funk
chaffis75 skrev:Någon som vet vad det kommer kosta extra vid köp av ny bil? Antar det blir lite billigare fabriksmonterat.

Mvh
Fredrik
Runt 10-11 är väl siffror som kan tänkas bli aktuella..

/Thomas
av chaffis75
Något nytt om denna? När det kommer och vad det kommer att kosta om man vill köpa det som tillbehör till sin nuvarande bil?

Mvh
Fredrik
av MrNorth
Funk skrev:
chaffis75 skrev:Någon som vet vad det kommer kosta extra vid köp av ny bil? Antar det blir lite billigare fabriksmonterat.

Mvh
Fredrik
Runt 10-11 är väl siffror som kan tänkas bli aktuella..

/Thomas
En dyr leksak - onödigaste på länge...

/S
av Koloss
Själv skulle jag vilja veta varför det inte ska gå att eftermontera detta i en bil med 5" skärm. Eftersom det redan går att byta sin 5" mot dagens 7" så kan det omöjligen vara ett problem.

Det skulle i så fall innebära att den som har en äldre bil som orginal var 5" men som uppdaterat till 7" inte kan få nya skärmen? Medan äldre bilar som är 7" orginal kan?

Och bara det faktum att informationen är så dålig om detta att man överhuvudtaget måste skapa forumtrådar om det är i vanlig ordning skandal.
Användarvisningsbild
av apersson850
Jag har inte sett att det inte skulle gå att installera detta om du har en 7" skärm men har haft en 5" tidigare. Att det inte går om du har kvar en 5" kan jag förstå, då fingeravkännarramen är dimenstionerad för 7".
av Koloss
apersson850 skrev:Jag har inte sett att det inte skulle gå att installera detta om du har en 7" skärm men har haft en 5" tidigare. Att det inte går om du har kvar en 5" kan jag förstå, då fingeravkännarramen är dimenstionerad för 7".
Vi tar det en gång till.

Enligt den bristfälliga information som hittils finns att tillgå, tex länkarna i trådstarten, så sägs det att alla V60 -11 och framåt kan uppdateras, om man har 7" sen förut.

Eftersom hela insatsen lyfts ut och ersätts av en ny när man byter till 7" från 5", och att insatsen byts igen när man ska ha Sensus Connected, så är alltså frågan:

Varför ska det inte gå att få Sensus Connected Touch om man har 5"?
av Micke008
Det kommer säkert gå bra, förutsättningen är bara att man har en 7skärm om den monteras samtidigt eller finns där sen innan spelar nog ingen roll mer än prislappen vilket borde göra det väldigt ointressant om totalsumman hamnar mellan 15-20000.

Nu är det uppenbart att du hittar på.

Kan även fylla i, iom att TS hade Torx som up[…]

Jag bytte frihjulslager för några m&ari[…]

Det brukar vara plåtkonsolerna som rostar s&[…]