Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Eivind68
Noen som vet hva vi kan vente oss av 2014 modellene? Det jeg har funnet som kommer er multimedia touch skjerm med Android, og oppvarmet ratt (!).
Noen som vet mer?
av Droopy
små förbättringar här och där som vanligt antar jag. lite nya färger osv. Handlarna lär väl få info inom de närmaste månaderna.
av pergen
Eivind68 skrev:Noen som vet hva vi kan vente oss av 2014 modellene? Det jeg har funnet som kommer er multimedia touch skjerm med Android, og oppvarmet ratt (!).
Noen som vet mer?
Vad jag har förstått är att D2 och T3 får automatlåda (Powershift) som de större bilarna har på sina D2/T3 modeller.
av Eivind68
pergen skrev:
Eivind68 skrev:Noen som vet hva vi kan vente oss av 2014 modellene? Det jeg har funnet som kommer er multimedia touch skjerm med Android, og oppvarmet ratt (!).
Noen som vet mer?
Vad jag har förstått är att D2 och T3 får automatlåda (Powershift) som de större bilarna har på sina D2/T3 modeller.
Ja, har hørt D2 får det, men at T3 også får er en veldig gledelig nyhet for meg :D
av pergen
Eivind68 skrev:
pergen skrev:
Noen som vet mer?
Ja, har hørt D2 får det, men at T3 også får er en veldig gledelig nyhet for meg :D
Att T3 kan få det borde väl vara naturligt eftersom de större modellernas T3 har den växellådan, tycker jag.
Observera, att det med T3 är som jag förstått det, ej fakta ... Men man kan hoppas ...
av Eivind68
Jeg har snakket med Bilia, og T3 kommer IKKE med automat :(
D2 får automat, og det kommer også en ny T2 modell på 120 HK (uten automat), men ingen automatkasse til T3. De hadde spurt Volvo om årsaken, uten å få noe svar.

T2 120HK, er det 1.6 liter uten turbo, eller tror dere det kan være den nye 3 sylindrede 1.0 ECO Boost motoren som Ford lanserte i fjor?
Om det er den lille 1000 ccm motoren som brukes i Focus, så blir ihvertfall billigste bensinmotor mye billigere enn i dag!
av Eivind68
Etter å ha lest litt om den nye 3 sylindrete Ford motoren, så håper jeg det er den som kommer i T2.
Sterkere og mer stillegående enn 1.6 literen, med mye lavere vekt og bensinforbruk, dette er en ultramoderne motor! :D

114g vs 125g CO2 er kanskje ikke nok til å gjøre den veldig mye billigere enn T3?
Användarvisningsbild
av V9097
T2 kanske blir den första ur VEA-familjen? I så fall 4-cyl turbo, 2.0 liter
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Passar nog,skiljer bara lite på et (5mm)

Hej. Har sett några xc60 MY2020/MY2021 som h[…]

Ljud från koppling

Problemet är löst, körde runt helt […]

EX30, påstår dom.

Tycker den är genuint vrålsnygg. Kan va[…]