Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av bytoken
finns 8 i min. sc-805
Användarvisningsbild
av Lindepär
Det satt 6 i min (ej i d-stolparna). Också en V70 -98 utan orginalstereo.
av morten
Hei.
Det satt ingen originalstereo i min v70 1998. Har hatt ut alle deksler der det sitter høgtalere, dvs. instrumentbredan og fram- og bakdører. Ingen av høgtalerne var original volvo (MacAudio og Infinity), men kablene og plastklips og innfesting så originalt ut.

Mvh Morten
Användarvisningsbild
av Zilv
I instrument har du 2 dis högtalare, och i alla dörrar har du 6.5 :or , D stolparna är nog extra val , men bara dis där me .
Användarvisningsbild
av Nexus
De i d-stolparna är enklast köpa orginal. Bara plugga dit i färdiga fästen och ansluta kablarna. Glöm ej ta bort dämp mattan på höglarargallret bara, det gjorde jag och inte undra på de hördes dåligt :P
av 2444ever
Hur är det med delningsfiltret? Om det original var utan disk. i d-stolparna så måste man lägga till ett delningsfilter? Eller går diskanten även till dörrarna bak om man har original diskanter i d-stolparna
av MartinAberg
Nexus skrev:De i d-stolparna är enklast köpa orginal. Bara plugga dit i färdiga fästen och ansluta kablarna. Glöm ej ta bort dämp mattan på höglarargallret bara, det gjorde jag och inte undra på de hördes dåligt :P
Äntligen fått tag på ett par högtalare, blev dock lite grinig när de skulle på plats så jag gav upp rätt fort, några monteringstips?

Har inte tittat på filmerna så vet in[…]

Lyser lampan kan du ta ut felkoder. Kolla under mo[…]

Artikel numret till Volvos originaldörrskydd […]

Missljud -22 V60 T6

Stämmer att jag inte får ladda i v&au[…]