Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av xerys2012
moffe skrev:för my12 fungerar det...är inte säker på my13.

sedan tror jag inte problemet är i iphone/android apparna utan själva VOC servern som strular eller är nere.
Där tror även jag att felet ligger.
av Exquattro
Jag har varit (är) en stor fan av VOC men dessa problem, som även jag dras med nu, är nog något man helt enkelt får vänja sig vid så fort det sker uppdateringar av mjukvaran på telefonen. Hoppas bara att Volvo ser till att fixa problemen ordentligt och fort.
Användarvisningsbild
av joel80
Jag har bara haft problem någon enstaka gång sen jag hämtade ut bilen i början av januari.
Igår fick jag inte reda på om bilen var låst eller inte. Bilen hade gått ner i vila då jag inte använt den på några dagar, så kanske var p.g.a det.

Jag har en Samsung Galaxy S3 och de verkar inte haft lite stora problem som Iphone..

Däremot verkar det typ jämt funka från webbläsaren.. så då det inte funkar kan man antingen öppna locket på datorn eller kora med mobilens webbläsare till http://minvolvo.volvocars.se och se om det funkar den vägen.
Om det är mobilen som är problemet borde ju det i allafall funka.
Användarvisningsbild
av apersson850
De senaste dagarna har det varit instabilt med Android också, så det är med all säkerhet serversystemet, inte apparna/operativsystemen i telefonerna som krånglar.
av Nibbe
Min säljare nämnde att Volvo haft något vingel med servrarna runt 20-22 denna månad.

Har inte skruvat ut och kontrollerat mer än p[…]

Hade tillfälle att köra två andra […]

Har du lättmetallfälgar med väldigt[…]

Trodde den hade en Geartronic automat låda[…]