Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomaten
Läste lite om det och verkar ju som att det kan vara krångel att få loss de gammla kransarna, verkar vara limmade...
Läste att någon föreslog att byta hela knuten, kostar ju 600:- på biltema så inte jättehemskt.

Men om det går (utan allt för mycket vel) att byta bara kransen är det ju att föredra.
Användarvisningsbild
av Tomaten
kalles123 skrev:Jag hade samma fel på min v70 -00 Samma lampor lyste det var abs-sensorn vä framhjul hastighetsgivare mvh kalles123
Hoppas jag det är något sådant! :)
JE Jr skrev:Fin bil!

Vill du ha tips så köp det läderklädda handbromshandtaget från C70! Kostade ca 350:- har jag för mig, och ger stor skillnad i lyxkänsla :) Vill du lyxa till det extra mycket så finns en blank handbromsknapp från samma modell att köpa.

Har en bild på handtaget här:

http://www.garaget.org/?car=248595&image=2339586
Tackar!

Åh, det såg verkligen inte dumt ut!
Tackar för tipset! :D
Användarvisningsbild
av Tomaten
Hopp, i helgen ska det nog skruvas lite här hoppas jag. En spindelled är slut så blir ju att byta länkarm, verkar lite spännande.. Har inte hittat någon bra instruktion till det.
Tänkte kika på ABS:en samtidigt, då det är vänster sida.

Fick iallafall tag på en färst bild på baken på bilen:
(Dååålig mobilbild)
Bild
(list till högerhålet är lackad och ligger hemma.)

Så någon gång ska man få tag i någon som har lust att svetsa lite avgas bak. :D
Senast redigerad av 1 Tomaten, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av Nexus
snyggast blir det med sarger på båda sidor bak. Ser du gjort som jag kapat eget hål istället för ta genvägen köpa en awd stötis. Det gillas :D

Det är sänkt. Jag tog BE 2019 men f&ari[…]

Kolla på insidan av fälgen om där […]

Slänger in en fråga och hoppas att den […]

Fel centerhögtalare?

Hej! När jag hämtade ut min V60 recharg[…]