Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Offer
Tjenare.

Har problem med mina elspeglar på min v70 -99. ingen av dom reagerar nånting när man rör på knappen till elspeglarna. hur troligt är det att båda går sönder? vet doc inte om dom har gått sönder samtidigt dock. vart man kan börja felsöka?
Användarvisningsbild
av Alfredo
Offer skrev:Tjenare.

Har problem med mina elspeglar på min v70 -99. ingen av dom reagerar nånting när man rör på knappen till elspeglarna. hur troligt är det att båda går sönder? vet doc inte om dom har gått sönder samtidigt dock. vart man kan börja felsöka?
Finns ett kontakt don mellan stolpe.dörr som man kommer ät att mäta, säkringarna hela?
av Volvo_740_GLT
Det även vara så att bägge speglarna har frusit
av Offer
Speglarna har inte frusit då jag har haft inne bilen i ett garage i flera timmar och fortfarande inget liv tyvärr. man hör inte ens att motorerna försöker jobba. hur mätare man i kontaktdonet?
Användarvisningsbild
av Alfredo
Offer skrev:Speglarna har inte frusit då jag har haft inne bilen i ett garage i flera timmar och fortfarande inget liv tyvärr. man hör inte ens att motorerna försöker jobba. hur mätare man i kontaktdonet?
Öppna dörren och lossa kontakten, har för Mig att det ska gå. Om inte lossa dörrpanelen istället.
av Kena
Sätter en peng på antingen strömställaren på dörren eller kabelbrott du vet där den viker sej i dörren.
av Offer
får testa och mäta först och se om det är fel nånstans där annars så får jag kolla om det är kabelbrott då.

Har inte tittat på filmerna så vet in[…]

Lyser lampan kan du ta ut felkoder. Kolla under mo[…]

Artikel numret till Volvos originaldörrskydd […]

Missljud -22 V60 T6

Stämmer att jag inte får ladda i v&au[…]