Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Keyless ingår i Teknikpaketet med HP o 7" skärmen... :lol:
Användarvisningsbild
av Avuriel
Det höga golvet för mig är väldigt praktiskt då jag brukar ha en del smågrejer i bilen. Alltid. Då är det perfekt att kunna skuffa undan på ett bra sätt. samt att jag slipper böja mig så långt ner för att nå grejerna då tröskeln/ kanten bak redan är ganska hög.

Har vid ett par tillfällen blivit så glad att ha det då jag haft möjlighet att lastsäkra på ett helt annat sätt än tidigare. Lite möjligheter att tillgå :D
Jag skulle nog mest ha det för dra upp o hänga matkassar på... Fälla upp det liksom.
Funkar det bra till det?
Användarvisningsbild
av Avuriel
Ställa matkassarna emot funkar det jättebra för, dock hänga upp dom vet jag inte. Det finns inga krokar på det fällbara golvet vad jag vet. Däremot så har du två krokar i bagaget på höger och vänster sida på inredningspanelen högt upp.

Jag använder det mest i syfte av att kunna stoppa undan grejer utan att det åker runt i bagaget, då även småsaker under med golvet nere.
Ok!

Hur djupt är det mellan golven?
Antar det liksom blir två fack, det övre och undre.
Användarvisningsbild
av Avuriel
Det är nog en 10-15cm tror jag. Med endast golvet så är det bara övre och undre fack. Dock så har du ytterligare lite utrymme under nedre facket där reservhjulet skall sitta. Då jag valde att inte ha reservhjul utan punkteringskit istället så blir det lite plats över där också.
Sedan finns möjlighet att lägga till mer ''Lastorganiserare'' för nedre facket, den är lite annorlunda än till övre då det ger möjlighet att dela in utrymmet i mindre fördelade fack.
Användarvisningsbild
av Avuriel
av pergrein
VolvoBengan skrev:Keyless ingår i Teknikpaketet med HP o 7" skärmen... :lol:
Jo, jag vet det men du har bara skrivit "HP med 7" skärmen".!
Så du har tagit Teknikpaketet!?

Mvh
Per

Varningen om åldrat bränsle kommer n&[…]

Volvo VIDA till Android?

Hej Är det någon som har VIDA på […]

Dra ut dom bara vid demo ,vid mont,tryck i dam bar[…]

Kan man rengöra skenorna utan att ta bort sto[…]