Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av na96gen
V9097 skrev:Nu har teknikensvarld lagt upp en lista med motoralternativ. Och här börjar min riktiga oro. T5 och T6 är inte nämnda, inte heller T4 aut, D3 man, D4 man. D5 verkar bara finnas till xc70.

Är detta möjligt?!
Du läste nog inte sista raden.. :wink:

Denna lista uppdateras så fort Volvo släpper fler siffror och fler motoralternativ.
Användarvisningsbild
av V9097
Droopy skrev:XC ser ju bedrövlig ut med det dära bikakemönstret i fronten.
+1
av jpennerb
Bästa nyheten måste vara rattvärmen! :-)-)
Användarvisningsbild
av V9097
na96gen skrev:
V9097 skrev:Nu har teknikensvarld lagt upp en lista med motoralternativ. Och här börjar min riktiga oro. T5 och T6 är inte nämnda, inte heller T4 aut, D3 man, D4 man. D5 verkar bara finnas till xc70.

Är detta möjligt?!
Du läste nog inte sista raden.. :wink:

Denna lista uppdateras så fort Volvo släpper fler siffror och fler motoralternativ.
Tack :D
av dst02
Ser rätt fräscht ut, rattpaddlar och rattvärme e väl tjäckt också.
Snygg lösning med att sätta spolmunstyckena under huven ist för uppe på, cleant!
Användarvisningsbild
av MartinS
dst02 skrev:Ser rätt fräscht ut, rattpaddlar och rattvärme e väl tjäckt också.
Snygg lösning med att sätta spolmunstyckena under huven ist för uppe på, cleant!
Det funkar ju så länge inte det rejäla diket är fullt med snö, något som är mer vanligt än ovanligt under vintern när man håller till i snörika områden.

/Martin
Användarvisningsbild
av betterlead
XC70-fronten är nog bland det mest groteska jag sett på senare år. :-O) Vilken besvikelse...
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Håller med, trodde det skulle hända mer med XC70 fronten men så blev det inte ??:-/ Faceliften på S60 blev skitbra tycker jag! :)
av MattiasD
Designen känns som en tillbakagång. Synd att man inte fortsätter på den senaste årens inslagna linje vad gäller formspråk som började med V70N och som idag är V40. Inga intressanta nya drivlinor heller verkar det som. Men kul med nya mätartolvor i alla modeller.
av Ferraridriver
na96gen skrev:Enl Autocar som kommer det inga mer sexor och åttor, det bävade vi ju redan för men här menar de även att AWD kommer med hybridlösning och eldrift på bakhjulen. Då blev det inget påslagg på endast 20'..

http://www.autocar.co.uk/car-news/scoop ... -cars-2014
Om det stämmer att man inte längre kan beställa T6:an har jag kanske beställt en av de allra sista V70 T6 AWD. Min bil är planerad att gå i produktion V9 eller V10... Nu är det ju inte riktigt klart vad "in the future" betyder, låter lite vagt om det gäller MY14. Någon V6:a handlar det ju inte heller om...
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 27
Utrustning XC60 MY22-25 - Köpråd

Ja du "säljaren" är helt[…]

..Öppnar locket (försiktigt) och det b[…]

En sån här som tappat "knappen&quo[…]

Motorvärmare