Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av GUSTAFZZON
Såg lite bilder på Automotorsport då man som prenumerant kan läsa den digitala versionen av kommande nummer några dagar tidigare.
Dock har de nu plockat bort den så man undrar om det kan bero på att det var riktiga bilder de hade på Volvobilarna, då Volvo
har release imorgon först av de faceliftade varianterna.
Dock så blev jag i så fall mycket besviken om de blir som på dessa bilder. Fronten på V70'n såg ut precis som de gjort på de kinabilder på en S80
som florerat på nätet = mer krom i grillen och en nederdel (mellan dimljusen) med långa kromade ribbor.
Såg ganska tråkig ut och absolut ingen stor facelift. Det stod även att baklysen bara ändras något litet (säkert bara att man byter placering
på rött/vitt glas el.dyl). Framlysena såg ut precis som idag.
Så V70 lär nog fortsätta att vara föråldrad mot konkurrenterna :-(

http://bilveckan.se/wp-content/uploads/ ... ift-06.jpg
av HerrDödén
Nu borde det vara dags, för att inte säga hög tid att släppa på lite mer info... :shock: :)
Användarvisningsbild
av V9097
Skönt att se att det finns fler än jag som övervakar nyhetsflödet hela dagen. Det är coolt att vara nörd 8)

Jag går in på automotorsport typ var tionde minut
av EddyBaggio
V9097 skrev:Skönt att se att det finns fler än jag som övervakar nyhetsflödet hela dagen. Det är coolt att vara nörd 8)

Jag går in på automotorsport typ var tionde minut
HAHA +1 på den ;)
Användarvisningsbild
av V9097
EddyBaggio skrev:Enl VolvoPVs Facebook kommer Pressmeddelandet för imorgon kl 17 :cry:
Typiskt, jag som var så taggad. Som att berätta för sina barn på julafton att vi öppnar julklapparna imorgon...
av S80V8AWD
EddyBaggio skrev:Enl VolvoPVs Facebook kommer Pressmeddelandet för imorgon kl 17 :cry:
MEEEEEEEEEN. Vilken besvikelse...
V9097 skrev:
Typiskt, jag som var så taggad. Som att berätta för sina barn på julafton att vi öppnar julklapparna imorgon...
Ja, minst sagt!
Användarvisningsbild
av na96gen
Anmäl er på Volvocars media sida så får ni pressreleaser direkt till er själva istället.. :D

Finns både globalt och för Sverig.

https://www.media.volvocars.com/global/ ... lcome.aspx
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 27
Motorvärmare

Det blev ett litet misstag, detta är extrautr[…]

Ja inte har den ventilerade stolar heller syns p&a[…]

Tinol löste du felet?