Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av philipsguy
Kan någon avgöra om bilen på teknikens världs bilder är nedlackad eller har svart plast som icke R design har idag?
av AnteF
Kommer vi kanske kunna köpa en plug-in-hybridversion utav XC60 i år, i Sverige? Det vore mumma.
av XC60
Blir spännande imorgon med pressreleasen.

Någon som vet mer? Sett mer bilder än de från Kina?
av AnteF
Nån som sett någon pressrelease än? Jag är så nyfiken på om XC60 kommer som plugin-hybrid. :)
Användarvisningsbild
av philipsguy
Användaren XC60 som skrev om datumet kanske vet mer. Inget på volvocars.com varken Sverige eller USA, inget på Facebook eller Teknikens Värld. Genevesalongen är väl inte förrän i mars?
av KarlE
philipsguy skrev:Användaren XC60 som skrev om datumet kanske vet mer. Inget på volvocars.com varken Sverige eller USA, inget på Facebook eller Teknikens Värld. Genevesalongen är väl inte förrän i mars?
Jag är tveksamt till att de skall presentera dem idag. Men hoppet är det sista som överger än.
av xan
Teknikensvarld.se har nedtelling på forsiden til klokka 16.00. Da viser de fram nye s/v/xc60, v/xc70 og s80 :)

Jag har en dieselbil och en ren elbil. Det blir un[…]

Oljesticka brukar finnas även om där &au[…]

Hej, väcker liv i denna tråd igen. Var[…]

Misständningar Volvo S60 T5 2008

Har du skruvat ur stiften och kollat hur dom ser u[…]