- tor 14 feb 2013, 01:50
Premium Sound + Sub, Fast drag och nivåreglering bak. Skall gå ställa motståndet på styrningen nånstans som jag inte hittat ännu. herrgårdsvagnspaket 2 tror jag det var, mörkare rutor bak + laminerat glas, Bensinvärmare + Elektrisk värmare med Batteriladdare. VOC givetvis för o styra värmaren. plus en del till som jag inte kommer på just nu 
Tar en stund o vänja sig vid mittkonsolen och inställningarna till bilen i skärmen.
Dogfight
joel80 skrev:Väntar på bilder.. funderade också på black edition när jag beställde min D3a... men det blev en vit Dynamic edition. Hade en svart v50 tidigare om behövde variation. Har haft min sen 3e januari nu och har fortfarande kvar nybilskänslan. :) Blev det nån extrautrustning? Kan säga att mitt bästa tillval är nog VOC! Underbart med värmare via appen och då det eller firmabil är det fantastiskt praktiskt med körjournalen!Jodå blev lite

Tar en stund o vänja sig vid mittkonsolen och inställningarna till bilen i skärmen.
Dogfight
V60 CC T5 B.A. Summum MY17, Silver, Premium Sound HK, Intellisafe Pro, Klimatpaket, Lastpaket
Såld! V70 T4 Black ED Silver man MY13. Gråsvart Skinn Premium Sound + Sub
R.I.P
. . .V50 Classic Momentum D3,MY12. Blev 355 dagar.
Såld! V70 T4 Black ED Silver man MY13. Gråsvart Skinn Premium Sound + Sub

R.I.P