Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tobzter
tjena mors alla...Ska förmodligen byta till Svarta Devileyes här i dagarna ,Och de är ju som sagt DRL ljus i dom som kan lysa både svagt å starkt .om man bara monterar dom utan att ändra till FLEXNOLL i vida på LSM så lyser dom enbart "svagt" hela tiden hur man än ställer LSM..Men ändrar man till FLEXNOLL så lyser Drl svagt men vrider man LSM till 0 så lyser dom starkt och alla annat lyse släckt å den vill man inte ha tycker jag i alla fall.fast de ska vara så...nu till frågan :grin:
ja vill få DRL å lysa starkt Tex när man slår på pljus enbart satt allt annat lyser samtidigt som starka drl ? någon som vet om de funkar
Användarvisningsbild
av greeeken
Tobzter skrev:tjena mors alla...Ska förmodligen byta till Svarta Devileyes här i dagarna ,Och de är ju som sagt DRL ljus i dom som kan lysa både svagt å starkt .om man bara monterar dom utan att ändra till FLEXNOLL i vida på LSM så lyser dom enbart "svagt" hela tiden hur man än ställer LSM..Men ändrar man till FLEXNOLL så lyser Drl svagt men vrider man LSM till 0 så lyser dom starkt och alla annat lyse släckt å den vill man inte ha tycker jag i alla fall.fast de ska vara så...nu till frågan :grin:
ja vill få DRL å lysa starkt Tex när man slår på pljus enbart satt allt annat lyser samtidigt som starka drl ? någon som vet om de funkar
Vänta nu.
FLEXNOLL då ska inget lysa.
Hum ja ska du göra som du tänkt så tror jag nog att du måste göra en fullösning.
Vet att det finns trådar om DRL här. Kolla på dom
av KnotVillage
jag kopplade mina på cigguttaget då det blir svårt att koppla DRL så du inte behöver slå på dom varje gång.

På 0 så lyser mina DRL starkt, på pos.ljus så lyser dom starkt och på halvljus så dimras dom ner.
Användarvisningsbild
av wissel
Nu måste ni hjälpa mig med detta :D
Flexnoll = Halvljus på samtliga UTOM P-ljus
Flexstd = Vredet får 3 lägen, Av, P-ljus, Halvljus
Flexlgt Halvljus alltid på oavsett läge
Det är något som inte stämmer här ?
Har jag missuppfattat dett månntro ? :oops:
av KnotVillage
Jag kör flexstd. Original DRL ska ha skymningssensor och ska dimras ner när halvljuset släcks.
Användarvisningsbild
av greeeken
wissel skrev:Nu måste ni hjälpa mig med detta :D

Du Wissel då har jag en skum s60. På Flexnoll så slocknar alla mina ljus
Användarvisningsbild
av wissel
greeeken skrev:
wissel skrev:Nu måste ni hjälpa mig med detta :D

Du Wissel då har jag en skum s60. På Flexnoll så slocknar alla mina ljus
:P Kan det vara olika på V70N o S60 ? Min Vida säger likadant som jag skrev men har inte kollat på S60 förstås !!
:D

Jag kan inte hjälpa dig i frågan om SIM[…]

XC60 MY27

Är det någon som vet OM / när Vol[…]

https://youtu.be/m7fZPE3Uzb8?si=-pNVMgwnROaySKFY

Kort version, vi har tappat våran 2:a nyckel[…]