Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

960 är bra fina bilar ändå... Fast V70 -00 är nog snäppet snyggare ändå :P
Lite sugen på att försöka fixa någon kromlist och göra likadant på sidolisterna som 960 på V70in. Om du har tråkigt någon dag kanske du kan mäta längden på listerna på dörrarna och framskärmarna :P

Personligen tycker jag dimljuset blev fina, men alla har väl olika smak :)
Tack, visst är första gen av V70 snygg, dock är jag väldigt kluven :lol:

Kromlisterna gör sig på denna, tycker dock inte V70 ska ha det, tror inte det passar :???:
Men, jag kan slänga fram tumstocken och se vad dom har för mått :)

Blått är snyggt, om resten också är det, så därför tycker jag inte att det passar :P
Eirike93 skrev:Tack, visst är första gen av V70 snygg, dock är jag väldigt kluven :lol:

Kromlisterna gör sig på denna, tycker dock inte V70 ska ha det, tror inte det passar :???:
Men, jag kan slänga fram tumstocken och se vad dom har för mått :)

Blått är snyggt, om resten också är det, så därför tycker jag inte att det passar :P

Ja, 960 och v70 är ju rätt lika i nosen, men personligen tycker jag huven/grillen är snäppet snyggare... Men ja, det är rätt jämnt mellan dom :P

Jag har aldrig sett någon S/V70 med kromlister i dörrlisterna, men jag tror det kan bli rätt bra. Om inte annat blir det annorlunda :)
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 24
Kupéfläkt "döda utblås"

Jag har en V60 D4 från 2017 där kupefl&[…]

Batmacs Model 3 2020 - Enemy - såld

:-) Grattis! Vad blir det nu då? :-)

Vill minnas att min 854 automat vägde runt 87[…]