- fre 08 feb 2013, 10:29
Hej.
Min On Call APP (Android) meddelar att fönster ej är stängda (Öppet enligt status) ?:-/
Det märkliga är om jag sitter i bilen med tändning på och kollar status i On Call på telefonen
säger den att fönster & dörrar är stängda.
Går jag ut, låser bilen säger On Call att dörrar är stängda men fönster öppna?
En annan sak är att jag inte får uppdatering på temperatur vid min bil.
Ringde On Call Supporten, men damn... min morsa hade hjälpt mig bättre än den killen som
svarade där.
"Det beror på att din bil är långsam på att uppdatera status"
Yeha right... Under hela natten igår fram till morgonen stod det status "Fönster Öppet" och även nu.
Någon som har haft liknande strul. (Strul med Appen, Oncall eller bilens "sensorer" )
Och yes... jag har kört ner och upp fönsterrutorna ett antal ggr för att vara säker att dom verkligen är
stängda.
Min On Call APP (Android) meddelar att fönster ej är stängda (Öppet enligt status) ?:-/
Det märkliga är om jag sitter i bilen med tändning på och kollar status i On Call på telefonen
säger den att fönster & dörrar är stängda.
Går jag ut, låser bilen säger On Call att dörrar är stängda men fönster öppna?
En annan sak är att jag inte får uppdatering på temperatur vid min bil.
Ringde On Call Supporten, men damn... min morsa hade hjälpt mig bättre än den killen som
svarade där.
"Det beror på att din bil är långsam på att uppdatera status"
Yeha right... Under hela natten igår fram till morgonen stod det status "Fönster Öppet" och även nu.
Någon som har haft liknande strul. (Strul med Appen, Oncall eller bilens "sensorer" )
Och yes... jag har kört ner och upp fönsterrutorna ett antal ggr för att vara säker att dom verkligen är
stängda.
Beställt V90 D4 Inscription
Kör XC60 Ocean Race D4 MY15
Tidigare XC60 R-Design D4 MY13
Tidigare V70 D3 Summum Business MY11
Tidigare Ford Mondeo 2.0 MY08
Tidigare V70 Bi-Fuel MY06
Och en massa bilar innan dess....
Kör XC60 Ocean Race D4 MY15
Tidigare XC60 R-Design D4 MY13
Tidigare V70 D3 Summum Business MY11
Tidigare Ford Mondeo 2.0 MY08