Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

sorry, missförstog dig, själv stänger jag och låser när jag inte är i bilen.
Jag har uppgraderat till en lite större LED modell i bagagerummet och det kan jag rekommendera om du tycker att ljuset är dåligt nu, den lyser väldigt mycket mer än original!
mattish skrev:Aha, där ser man... Tycker det är väldigt bra faktiskt.. Är det samma sak med läsbelysningen också?
Efter 30min inaktivitet (ingen dörr ändrar läge etc.) så går bilen ner i viloläge och då stängs alla lampor av, utom p-belysning och varningsblinkers då om man har dem på.

/Martin
Man kan ju vilja sitta i mörkret utan att ljuset är tänt. Fotar en del och då vill man inte att ljuset skall störa har en Canon 5d mark 3 +++ är ju inte fel och sitta och vänta in djuren i skydd under bakluckan.
apersson850 skrev:Då räcker det inte att byta hund, du får byta kamera också, till nåt med liten sensor, så du inte kan använda högre än ISO 125!
Det enda jag inte kan byta till något bättre just nu så är det min kamera utrustning, den är "simply the best" inkl objektiv mm mm Men fan vilka foton man kan ta, gäller bara att lära sig alla finesser.
Jyckarna skall jag nog inte ha med mig för då blir det inte så bra för någon... Hanen 50kg+ honan 40kg+ Reisen= ett djävla hallå
oldtimersmc skrev:
apersson850 skrev:Då räcker det inte att byta hund, du får byta kamera också, till nåt med liten sensor, så du inte kan använda högre än ISO 125!
Det enda jag inte kan byta till något bättre just nu så är det min kamera utrustning, den är "simply the best" inkl objektiv mm mm Men fan vilka foton man kan ta, gäller bara att lära sig alla finesser.
Jyckarna skall jag nog inte ha med mig för då blir det inte så bra för någon... Hanen 50kg+ honan 40kg+ Reisen= ett djävla hallå
Nja, nu börjar vi bli lite OT men som blind Canonist så kanske du tycker att 5D3 är bäst.. jag har en Nikon D800 och sitter i förarsätet eller gömsle, tycker att det är bekvämare och och vilken kamera som är bäst behöver jag väl inte säja... :wink: :wink:
akterspegel skrev:
oldtimersmc skrev:
Nja, nu börjar vi bli lite OT men som blind Canonist så kanske du tycker att 5D3 är bäst.. jag har en Nikon D800 och sitter i förarsätet eller gömsle, tycker att det är bekvämare och och vilken kamera som är bäst behöver jag väl inte säja... :wink: :wink:
Hyffsad syn och inte märkes låst så valde jag efter moget övervägande att lägga mina kulor på top of the line i canons 5d serie en 5dIII med 70-200 2.8f mkII+extender2xII är en fröjd, och jo jag tittade även på Nikon D800 valet var inte lätt...
luckan bak ger större vinkel, om det inte lyste så förbaskat.
Skulle finnas "Spy mode" de har jag på Mustangen :wink:
D4 VEA dricker olja

Kollade lite närmare på ihop­sä[…]

https://www.biltema.no/kontor-teknikk/tv-utstyr/an[…]

Såg det. Har provat att rensat cache fö[…]

Är detta helt separerat från dieselpart[…]