Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Thomas J
Om du monterar xenon så sätt dit extra relä på helljuset, Jag fick helljus fel i infofönstret på min och SRS lampan började lysa.
Förmodlingen pga av strömpeakar när xenonet tändes upp.
av Gabriel82
Old KnotVillage skrev:Jag har 55W xenon på min utan problem, har även på dimljusen som är kopplade på helljuset.
Kopplade du med relä? Kör du med xenonkungen eller bart har du för kit. Canbus eller ej?
Användarvisningsbild
av Perc
Jag vet att det inte hör till tråden, men xenon i dimljus borde det vara spöstraff på.
av KnotVillage
som jag skrev så är dom kopplade på helljset och det har jag nästan aldrig på vid möte... Knappen är alltså ur funktion. (Jag tror det var mig du syftade på.)
av Gabriel82
Perc skrev:Jag vet att det inte hör till tråden, men xenon i dimljus borde det vara spöstraff på.
Det borde det vara på alla de som inte vet var de har föt knappar i bilen. Kör med halvljus och dimljus kombinerat. Likaså de som inte blänfar av. Kör lastbil kvällstid långsväng. Och blir mäkta irriterad att jag måste påminns Svensson om sin bilkörning
Volvo appen

Hade problem med klimatstart via app för n&ar[…]

Stefans 968

Ansökte om ny skylt. IMG_1262.jpeg

Du er inne på noe der. Jeg trodde ikke jeg s[…]

Ingen bromsverkan höger fram

En V70 2.4 170hk 2003. Bilprovningen visar perfekt[…]