Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Nexus skrev:Det var klent utbud de hade....hade ju varit intressant kunna se telefonnr och org nr på hemsidan inte bara en mailadress. Känns inte helt seriöst....

Dom hade det jag behövde iaf, har beställt bromsbelägg och bromsrör nu. Betalade med paypal vilket gick ganska smidigt.... Fick kvitto där org.nummer stod med... Och skrev även till kundtjänsten och frågade om bromsrören fick där ett vettigt och ganska snabbt svar. Återstår bara att se om man får något och hur kvalitén är.

Återkommer med svar så snabbt som möjligt! :)
Lucif3r skrev:
Sharkbait skrev:Jag skulle välja en annan butik att handla ifrån.

... därför att?
Nexus skrev:Det var klent utbud de hade....hade ju varit intressant kunna se telefonnr och org nr på hemsidan inte bara en mailadress. Känns inte helt seriöst....

Lucif3r du tycker inte att varningsklockorna börjar ringa?!

Det finns ingen information om detta "företag". Enda kontakten är en mail.

Varför finns det inte tex orgnr, företagsnamnet, finns F-skatt, adress, telenr (om man vill ringa för att beställa.) osv. Jämför etablerade återförsäljare av reservdelar så ser man skillnaden på hemsidorna.
Ja om det där skulle vara en seriös sida så måste dom fixa information samt fixa hemsidan, trög så in i vassen och man får scriptfel o.s.v. Jag får inte ens upp sidan i sin helhet för att det är nåt script som körs och inte vill laddas klart.

DOm har tydligen byggt hemsidan med en online "builder": http://www.wix.com
Amarace skrev:Ja om det där skulle vara en seriös sida så måste dom fixa information samt fixa hemsidan, trög så in i vassen och man får scriptfel o.s.v. Jag får inte ens upp sidan i sin helhet för att det är nåt script som körs och inte vill laddas klart.

DOm har tydligen byggt hemsidan med en online "builder": http://www.wix.com
Dock så finns det många företag som kör med websbuilder via online och fungerar hur bra som helst.

1. Jag tycker det är fel av dom att lägga upp på startsidan: Ring eller maila oss vid frågor, då inget tele-nr finns

2. Varför ska man behöva maila dom för att bli kontaktad? Dålig service, tele-nr ska finnas så man kan ringa när man själv vill.

3. Dom har höga priser på vissa delar jämfört med kändare företag

Tack för alla svar. Har kontaktat bilia an[…]

AWD-bekymmer

VI tog lös haldex-styrdonet DEM. En indikatio[…]

nackdelar med Running Boards

nackdelen är att när man öppnar d&o[…]

ljudet av ett dött batteri?

Det låter som den sjunger sin sista vers. bi[…]