- sön 03 feb 2013, 10:47
Det fanns inget som antydde att det var "din" och för övrigt är det pappas 

Moderator: Moderatorer
SA4AQS skrev:Det fanns inget som antydde att det var "din" och för övrigt är det pappasDen har precis samma färg som min 740 och jag har dessutom haft den i typ 6-7år(betydligt längre än du haft körkort) och pappa har en annan!
HenrikY skrev: Den har precis samma färg som min 740 och jag har dessutom haft den i typ 6-7år(betydligt längre än du haft körkort) och pappa har en annan!Så om jag bygger en på 2000W och målar den i samma röda som din 740 blir du nöjd då?
päpplet skrev:Haha syskonkärlek på högsta nivå månntro?Ja visst. Kanal ja du, jag har inte kört något ännu hörde något utlänskt på ch 17 när jag satt in den och prov lyssnade.Har en sån kupevärmare jag med, brukar kräva renovering varannan vinter för att den ska fungera.
Vad kör du på för kanal på komradion? Jag har ju en gammal häck i turbon jag med ;)
päpplet skrev:Haha syskonkärlek på högsta nivå månntro?Haha, ja inte slutar man bara för att man råkar vara vuxen men man slåss ju i alla fall inte till skillnad från när man var liten :lol:![]()
SA4AQS skrev: Så om jag bygger en på 2000W och målar den i samma röda som din 740 blir du nöjd då?Om den funkar så kanske, den jag fått haft nu tinar ju inte ens rutorn om det är kallare än -3°C och då ska den ändå vara på 1200w står det.
Ja allt i bilen är ju 12V så de ska ju […]