Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av anderzohn
eccy243 skrev:
anderzohn skrev:
jbl skrev:Ser ut att vara välputsad 8)

Själv gillar jag högre bilar. Visst är det snyggt med en sänkning men opraktiskt ur min synvinkel.

Fälgarna är ju betydligt snyggare än plåtfälgar :wink:
d är inte opraktiskt på någe sätt går precis lika bra å åka med som en hög bil enligt min mening
Nja... Jag skulle nog vilja se den där bilen efter Ottsjö-vägen... :D :lol:
d går att åka vart som helst inga problem..
Användarvisningsbild
av eccy243
anderzohn skrev:
eccy243 skrev:
anderzohn skrev: d är inte opraktiskt på någe sätt går precis lika bra å åka med som en hög bil enligt min mening
Nja... Jag skulle nog vilja se den där bilen efter Ottsjö-vägen... :D :lol:
Tillåt mig tvivla... :???:
av anderzohn
eccy243 skrev:
anderzohn skrev:
eccy243 skrev: Nja... Jag skulle nog vilja se den där bilen efter Ottsjö-vägen... :D :lol:
Tillåt mig tvivla... :???:
kan du göra
av Addekarlsson
Jag är på tvivlarnas sida, och detta baserar jag på upplevelsebaserad inlärning efter att jag nästan fick en ofrivillig parkering mitt på en väg, då framvagnsbalken körde fast i mittsträngen på den grusväg som dagligen trafikerades av timmerbilar och grusbilar. :lol:
Nu gick det väl till slut, och jag kom loss. Men, fetsänkt bil innebär att man inte kör överallt längre. :wink:
Dock var min sänkt så pass mycket att man fick lyfta den manuellt för att få in domkraften....

Men, det är snyggt med toksänkta bilar. :D

Mvh/ Adde
av anderzohn
Addekarlsson skrev:Jag är på tvivlarnas sida, och detta baserar jag på upplevelsebaserad inlärning efter att jag nästan fick en ofrivillig parkering mitt på en väg, då framvagnsbalken körde fast i mittsträngen på den grusväg som dagligen trafikerades av timmerbilar och grusbilar. :lol:
Nu gick det väl till slut, och jag kom loss. Men, fetsänkt bil innebär att man inte kör överallt längre. :wink:
Dock var min sänkt så pass mycket att man fick lyfta den manuellt för att få in domkraften....

Mvh/ Adde
det är ju inte svårare än att anpassa körningen te väglaget lr :roll:
av anderzohn
stänkskydd bak monterade och position ljus kopplat i blinkers..bilder kommer imorrn blev så jävla mörkt ute när ja va klar :evil:
av Addekarlsson
anderzohn skrev:
Addekarlsson skrev:Jag är på tvivlarnas sida, och detta baserar jag på upplevelsebaserad inlärning efter att jag nästan fick en ofrivillig parkering mitt på en väg, då framvagnsbalken körde fast i mittsträngen på den grusväg som dagligen trafikerades av timmerbilar och grusbilar. :lol:

Mvh/ Adde
Ibland är det inte så lätt, när man inte har nånstans att ta vägen. :wink:
Det var bara lägga i backen, eller köra fast ordentligt i det fallet jag råkade ut för, för framåt gick bara inte. Då hade jag fått ringa bärgare istället. :lol:
Men, jag körde ju aldrig på den vägen mer sen, efter denna aha-upplevelse. :D
Och detta var på en väg som trafikeras dagligen, av bilar som inte är sänkta.

Men summan av det hela, man kan faktiskt inte köra överallt med toksänkt bil, hur snyggt det än är med dessa sänkningar. :wink:

Mvh/ Adde
av anderzohn
Addekarlsson skrev:
anderzohn skrev:

Mvh/ Adde
Ibland är det inte så lätt, när man inte har nånstans att ta vägen. :wink:
Det var bara lägga i backen, eller köra fast ordentligt i det fallet jag råkade ut för, för framåt gick bara inte. Då hade jag fått ringa bärgare istället. :lol:
Men, jag körde ju aldrig på den vägen mer sen, efter denna aha-upplevelse. :D
Och detta var på en väg som trafikeras dagligen, av bilar som inte är sänkta.

Men summan av det hela, man kan faktiskt inte köra överallt med toksänkt bil, hur snyggt det än är med dessa sänkningar. :wink:

Mvh/ Adde
ja åker ju inte hög bil för att kanske inte kan åka där då skiter ja hellre i att åka där..
av bjorn_and
anderzohn skrev: ja åker ju inte hög bil för att kanske inte kan åka där då skiter ja hellre i att åka där..
Hur var det nu, gick det att köra överallt eller? :)

(Fd innehavare av måttligt sänkt 945 alltid lika tråkig att köra över vägbulor och detta mitt inne i stan...)
av anderzohn
bjorn_and skrev:
anderzohn skrev: ja åker ju inte hög bil för att kanske inte kan åka där då skiter ja hellre i att åka där..
Hur var det nu, gick det att köra överallt eller? :)

(Fd innehavare av måttligt sänkt 945 alltid lika tråkig att köra över vägbulor och detta mitt inne i stan...)
ja kan åka var ja vill ville bara få slut på diskussionen..d går alldes utmärkt att åka med min över vägbulor behöver inte ens snedda över dom..så då har ja sagt d så nu behöver vi inte diskutera mer..vart å inte vart man kan köra..

Hej, jag har en vän som har en 2007 MOD V70 2[…]

meddelande

Försvinner de inte när du tar bort dem i[…]

Den stora annons-tråden

Ser ganska fin och fräsch ut för sina n&[…]

Byta till elstol VolvoS60-13?

Har en Volvo S60 -13 med skinnklädsel dä[…]