Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av wissel
Bewsfroe skrev:
xciso skrev:Är riktigt sugen på en sån här, då man inte kan se värden med ppc (som jag har idag).
Vad jag förstått lite i tråden så fungerar vissa bättre än andra.

Vore perfekt om någon ville delge en länk där man kan köpa en bra kopia.
EDIT. Vad tror ni om denna? http://viewitem.eim.ebay.se/VOLVO-2012A ... 48539/item
Verkar ju lite skumt först skriver han att den skickas från England men längre ner står det Tyskland. Iofs skitsamma men ändå. Sen skriver dom 2 års garanti för att längre ner ange att det är 1 års garanti. Men det är ju helt klart en fördel att den skickas från EU-land avseende tull osv. Verkar som man kan ha en vettig dialog med den säljaren iaf. Lite dyrare än att handla av en "riktig kines" är det ju men finns ju en del fördelar som sagt.
Jag skulle satsa på en svenskspråkig Vida då det förekommer fackuttryck osv ! Kines varianterna har multilanguage CD där du själv
väljer språk......
av T-rex
Bara en fråga mitt i allt, hur ska jag göra nu? har vida 2011D installerad på laptopen men ungarna har knäckt skivan, går det på nått sätt att göra någon ny skiva av det som ligger på datorn?? Är förmodligen helt ute o cyklar nu va?
Användarvisningsbild
av Jackson75
T-rex skrev:Bara en fråga mitt i allt, hur ska jag göra nu? har vida 2011D installerad på laptopen men ungarna har knäckt skivan, går det på nått sätt att göra någon ny skiva av det som ligger på datorn?? Är förmodligen helt ute o cyklar nu va?
Kanske det fungerar att kopiera min 2012A skiva?
av T-rex
Jackson75 skrev:
T-rex skrev:Bara en fråga mitt i allt, hur ska jag göra nu? har vida 2011D installerad på laptopen men ungarna har knäckt skivan, går det på nått sätt att göra någon ny skiva av det som ligger på datorn?? Är förmodligen helt ute o cyklar nu va?
Oj va bra isf. Name your price :D
av Gelis
Går inte att göra något av en installerad Vida, Är också besvärligt att bränna en kopia då det är en dual-layer som Vida ligger på. Däremot gär det ju att kopiera över en skiva till H-disken o installera därifrån. Finns säker även att få tag på filerna i en berömd bukt
Användarvisningsbild
av milfshake
Du går in på piratebay och tankar ner det på nytt
Användarvisningsbild
av Jackson75
T-rex skrev:
Jackson75 skrev:
Oj va bra isf. Name your price :D
Hör av dig om du inte hittar vad du söker i bukten :)
  • 1
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 241
Framvagnsbalk Volvo 240

Upptäckte att framvagnsbalken är trasig[…]

Jag blev insåld på Tershine så j[…]

@batmac , Inte illa alls och den ser ju bra ut- M[…]

V90 Meka själv