Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ca18det
Va in och fick offert på en XC70 idag. När jag kommer hem och studerar papperna så ser jag att det står High performance 5" på första sidan och High Perf. Multimedia 7" på sista sidan. Vad är det som gäller tror ni? Har säljaren offererat fel nånstans?

Undrar även om dessa val innebär att jag kan streama spotify till stereon, så jag slipper kabel.
Användarvisningsbild
av Racetwin2
Med den större skärmen kan du bl.a. Kolla dvd etc. Mycket bättre art sköta menyerna också. Streaming går garanterat med stora skärmen. Dock osäker om det går med lilla. Läs på volvocars. Det står där om man går in på utrustningssidan. Eller om någonannan här vet. Du kan ju ha High performance till både lilla och stora skärmen.
Användarvisningsbild
av gooose
5" skärm är std om du gör att tillval så kommer detta att stå längre ner i utr listan som i ditt fall där 7" kommer senare
Men dubbelkolla med säljarn han vet förhoppningsvis vad han gjort

är lite görigt om det blir fel vid leverans

//Gooose
av ansjo
Streama Spotfy via mobilen funkar utmärkt även med 5" skärmen.
Personligen skulle jag nog satsat de extra kronorna och uppgradera till ett lite bättre multimediapaket än det som innehåller 5" skärmen, gick tyvärr inte med DE-paketet.

Den behövs ju inte eftersom elbilen inte sl&[…]

V90 läggs ner.

Den CX60 jag tänker på är inte PH[…]

Felkodläsare: Foxwell NT710

Är det någon med XC60 som testat NT710?[…]

Minirecension av kina DICE

Vem vill köpa kinesiskt skit?