- ons 16 jan 2013, 19:16
#718803
Japp, Då jag inte läst på ordentligt innan jag konverterade mina xenon.. så pajade min vindrutetorkare.. Motor lär vara helt körd..
Vet att det finns tråd om samma sak, men gjorde en ny pga av att det är lite blandat med hjälp jag behöver.
Gick ut till bilen stoppade in nyklarna och vred om till läge 2.. Och vindrutetorkarna började gå på max.. sedan intervall, och då fick jag ut säkringen..
Testasde att stoppa in säkringen igen, men dom går inte igång igen.
Så det jag behöver få reda på är.
1: hur byter jag motorn till vindrutetorkarna? Lätt ?
2: Hur undeviker jag detta problem i framtiden? jag vill inte göra av mig med mina xenon... SÅåå mycket bättre ljus än 300kr's halogen lampor jag hade innan.
Sitter nu i tankar om relä... Men, går det att mata in 12v direkt från batteriet in i ballasten på xenonen?
Vet att det finns tråd om samma sak, men gjorde en ny pga av att det är lite blandat med hjälp jag behöver.
Gick ut till bilen stoppade in nyklarna och vred om till läge 2.. Och vindrutetorkarna började gå på max.. sedan intervall, och då fick jag ut säkringen..
Testasde att stoppa in säkringen igen, men dom går inte igång igen.
Så det jag behöver få reda på är.
1: hur byter jag motorn till vindrutetorkarna? Lätt ?
2: Hur undeviker jag detta problem i framtiden? jag vill inte göra av mig med mina xenon... SÅåå mycket bättre ljus än 300kr's halogen lampor jag hade innan.
Sitter nu i tankar om relä... Men, går det att mata in 12v direkt från batteriet in i ballasten på xenonen?
****v50 2.0D -06***