- mån 07 jan 2013, 21:56
Eller låta platsen vara tom då det fortfarande är bötesbelagt att sätta dekaler på regskylten.
Moderator: Moderatorer
pms skrev:Så idag att man kan beställa reg-skyltar utan EU symbol hos transportstyrelsen. Jag kommer att göra detta eftersom jag alltid har varit och alltid kommer att vara motståndare till EU :DIngen kommer ju att märka ett skvatt av din demonstration.
semmelman skrev:Ser på nyheterna nu att stjäl nån ens regskyltar så får man betala tjuvens böter... kan man lacka dit nummerskylten ist eller måste det va en skylt?det fins andra skruvar som är lätta att dra men ett helvete at få bort
94093a skrev:Bildlänk eller nåt?semmelman skrev:Ser på nyheterna nu att stjäl nån ens regskyltar så får man betala tjuvens böter... kan man lacka dit nummerskylten ist eller måste det va en skylt?det fins andra skruvar som är lätta att dra men ett helvete at få bort
semmelman skrev:http://www.minskylt.se94093a skrev:Bildlänk eller nåt?semmelman skrev:Ser på nyheterna nu att stjäl nån ens regskyltar så får man betala tjuvens böter... kan man lacka dit nummerskylten ist eller måste det va en skylt?det fins andra skruvar som är lätta att dra men ett helvete at få bort
pms skrev:Så idag att man kan beställa reg-skyltar utan EU symbol hos transportstyrelsen. Jag kommer att göra detta eftersom jag alltid har varit och alltid kommer att vara motståndare till EU :DÄh, lägg inte ner tid på det.