Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Guru
mattish skrev:Har ni anmält annonsen på blocket?
Jag har, återstår vad/om dom svarar. Troligen händer ingenting och det hade jag inte väntat mig heller men det skadar inte att testa.
Användarvisningsbild
av Variosboy
Sist jag anmälde en liknande försvann den efter en halv dag typ.
Dock fick jag inte något svar på anmälan så jag vet ju inte om det bara var jag, eller om flera anmält..

Kan tänka mig att ju fler som anmäler desto större är chansen att annonsen försvinner. Tyvärr försvinner ju inte problemet helt. Bara från blocket...
Användarvisningsbild
av Guru
Låter rimligt. Om många säger samma sak så kanske blocket finner det trovärdigt/tydligt och tar bort annonsen. Mao, mailbomba blocket! :D
Visst flyttas problemet men blir det svårare att sälja skruvade bilar så är det bra.
Användarvisningsbild
av Guligan
Nu vill inte jag låta pessimistisk, men blir inte konsekvensen att säljare av den här typen lär sig att maska reg.numret innan de publicerar annonsen?
Användarvisningsbild
av betterlead
Är det inte så, att Blocket kräver att bilhandlare redovisar regnr? Eller hur fungerar det?
Användarvisningsbild
av Guru
Anmäld igen... :D
Användarvisningsbild
av Variosboy
Guligan skrev:Nu vill inte jag låta pessimistisk, men blir inte konsekvensen att säljare av den här typen lär sig att maska reg.numret innan de publicerar annonsen?
Och därför ringer jag inte ens på bilar där regnumret inte syns.
Jag menar. Vi pratar Volvo här, inte Ferrari! :D

Finns ingen anledning att ta bort det på en Volvo om det inte är något man försöker mörka!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15

Får du ngn form av selektgaranti el liknande[…]

Går man in på https://accessories.volv[…]

Dörrlås under vintern.

Hej har en v60 2019 t5 som rullat 9000 mil och int[…]

Har du bytt till en "annan" stol så[…]