Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Qualia
Bild
När jag såg de små fläckar under lampljuset utanför parkering trodde jag att det var bara vanligt fläk från spolar vätska, stämmer dock ej.. var tvungen att tvätta den för att kolla djupare..
Någon kunnig som kan förklara vad det är..
Har 10dagar kvar mig att reklamera verkstads arbete.. OBS fläckarna fanns inte med innan, bilen var ny tvättad när alla elände hände...
av MrNorth
Svårt att se på bilen vad det är, är det fläckar från någon kemikalie, eller är det mikrorepor?

Har du försökt ta bort dem på något sätt, avfettning, polish, rubbing etc. Har du haft bilen inne på rekond eller bara vanligt verkstadsbesök?

/S
av Qualia
Har inte testat med polish eller rubbning ..
Enligt verkstad ska de ha lackerad om motor huvud, pga litet skada.. . Nu är det så dåligt väder.. Syns väl på sol ljuset.När man tittar från sida.. :-O)
Användarvisningsbild
av Perra83
Fram med systemkameran och fota närmare så vi ser bättre. Kanske kan va nå intorkat polermedel? Om den är omlackad inom det senaste året så har du garanti. Säg till om en polering av huven så blir det kanske bra.
av Qualia
Sorry för dålig kvalitet på bilden..
Riktig boven var Stockholms stads parkering garage .. Det droppar nämligen vatten droppar då och då från olika ställe . Gick bort med att polerna.. Ska ringa till Stockholm stads parkering , bli intressant att ta upp detta ..

Du kan vrida lite gran och dra samtidigt, misst&[…]

Vilket pill, då har du att göra. :-) […]

Hjälp! Får felkod P030300 med den enkla[…]

Powershit lådan, läs på förs[…]