- tor 03 jan 2013, 19:45
Hur kommer det sig? Något som jag skulle vara intresserad utav helt klart :D
Moderator: Moderatorer
Nexus skrev:Tror faktiskt jag frågat om detta och de har så liten marginal på inköpspriset därav inte kan ge någon rabatt.Den kommer jag att tro på samma dag som den äkta tomten passerar här och vinkar. Men det är alltid nåt att skylla på.
*pettson* skrev:Kvalite ska man inte skryta om när ljusinställningsmotorerna fladdrar med världens glapp i nya strålkastarna. Tur det finns eltejp att bygga på nya packningen med ^^Nexus skrev:Tror faktiskt jag frågat om detta och de har så liten marginal på inköpspriset därav inte kan ge någon rabatt.Den kommer jag att tro på samma dag som den äkta tomten passerar här och vinkar. Men det är alltid nåt att skylla på.
Nästa steg är att framhålla att alla ens produkter är mycket bättre än konkurrenternas. Det syns på priset.
Sunschreem skrev:Skaplig vinst har dom på vissa saker är jag säker på. Tänkte köpa led h1 där. Men 300 + frakt vs 209 inkl. Frakten på annat ställe gjorde att jag sket i det. Verkar som man tar ut jättevinst på vissa saker och nästan inget på andra.Utan att forskat i detta fall helt.
Jag har gett bilen ledigt idag, schysst eller hur?[…]
Verkar stämma bra det. Fick just en notis om […]