Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av Notuned
Hej. Min 740 är snik utrustad, så har inga högtalare i bakdörrarna. Men det finns kablar framdragna från fabrik.
Men de går inte ända fram till stereon. Jag har mätt, och inget.

Någon som vet vart de tar slut? Antar jag behöver något extra kabelage för att nå fram till stereon?

Tacksam för hjälp.

Mvh
av denkan
i min 945 årm 91 så sitter där en typ av kopplingsdosa som kopplar ihop bak och fram högtalare till en kabel. vet dock inte hur det är på 740 men du kan kolla runt lite på nätet. jag trodde det var samma och att dom bara inte kopplat in det i fabrik. du kan ju ändå trots allt ha ett mondags exemplar :/
av tyclon
denkan skrev:i min 945 årm 91 så sitter där en typ av kopplingsdosa som kopplar ihop bak och fram högtalare till en kabel. vet dock inte hur det är på 740 men du kan kolla runt lite på nätet. jag trodde det var samma och att dom bara inte kopplat in det i fabrik. du kan ju ändå trots allt ha ett mondags exemplar :/

Var någonstans sitter denna kopplingsdosa? jag har en 740 med högtalare i fram -och bakdörr som båda är inkopplade. Men jag får bara ljud i högtalarna där fram. Tror du att du kan länka en bild på kopplingsdosan? Skulle vara väldigt tacksam:) Jag har en eftermarknadsstereo.
Nya framfjädrar tar i hjulhuset

Felmonterad eller fel fjäder

Byte HU850

Hej jag har en HU850 som funkar dåligt Har n[…]

Sätta en slang på avtappningen i blocke[…]

Brukar inte vara några större problem […]