Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Lucif3r
Volvias skrev:Ok Lucif3r, vad spelar det för roll om bilen är ny eller inte ? Han sa att bilen har inte luftfjädring och jag tyckte att det var konstigt. Jag sa inte heller att jag inte vet vad bilen har för fjädring när jag köpte den. En sak du borde veta även om du köper en begagnad bil från en bilfirma så du får inte den på samma dag. håll dig till blocket och lek inte att du kan allt.

Det är väl just den här attityden som framkallar svaren du har fått.
Jag sa aldrig att jag inte förstod ditt inlägg, utan skrev endast ett par exempel på HUR ditt inlägg kan misstolkas. Ändå hoppar du nu på mig med nonsens som "lek inte att du kan allt" :???:
av xerys2012
Volvias skrev: Zillen, hur svårt är det och fatta vad jag skriv i min första inlägg ? om ni inte fattade på vad jag skriv så ni borde inte heller skriva nåt. Låt de andra som fattar skriva istället.

Uppenbarligen var det ingen som fattade vad du skrev, så jag tycker du bör vända dig till ett audiforum istället då du uppenbarligen inte får det svar du söker här på VOLVOFORUMET. Förstår att folk blir irriterade på ditt negativa och oödmjuka sätt att svara på inlägg. Glimten i ögat kommer du långt med, speciellt på ett forum som detta.
Hoppas du får svar på din fråga!
av Volvias
Droopy skrev:Sorry TS, trodde det rörde sig om ett nybilsköp, o0ch tänkte att i den prisklassen borde man verkligen veta vad man beställer, sorry.

Nä, ber om ursäkt om jag skriv klantigt och ni inte fattade det. Men zillen borde säga på bättre sätt att han inte fattade. Men allt gick bra, kollade på audi hemsida och säljaren hade fel. Bilen hade luftfjärding som jag trodde men säljaren visste inte om det. Fick 5000 kr rabatt av audi tack vare killarna här :-)-)
av Volvias
xerys2012 skrev:
Volvias skrev: Zillen, hur svårt är det och fatta vad jag skriv i min första inlägg ? om ni inte fattade på vad jag skriv så ni borde inte heller skriva nåt. Låt de andra som fattar skriva istället.

Uppenbarligen var det ingen som fattade vad du skrev, så jag tycker du bör vända dig till ett audiforum istället då du uppenbarligen inte får det svar du söker här på VOLVOFORUMET. Förstår att folk blir irriterade på ditt negativa och oödmjuka sätt att svara på inlägg. Glimten i ögat kommer du långt med, speciellt på ett forum som detta.
Hoppas du får svar på din fråga!

Nej några svarade på min fråga och det hjälpte mig, men andra skriv hur klantigt jag är på skriva. Om de inte visste eller fattade på det jag skriv så de kunde låta bli och skriva om de själva inte fattade. Men som sagt allt gick bra nu och problemet är löst :)
av Volvias
Lucif3r skrev:
Volvias skrev:Ok Lucif3r, vad spelar det för roll om bilen är ny eller inte ? Han sa att bilen har inte luftfjädring och jag tyckte att det var konstigt. Jag sa inte heller att jag inte vet vad bilen har för fjädring när jag köpte den. En sak du borde veta även om du köper en begagnad bil från en bilfirma så du får inte den på samma dag. håll dig till blocket och lek inte att du kan allt.

Det är väl just den här attityden som framkallar svaren du har fått.
Jag sa aldrig att jag inte förstod ditt inlägg, utan skrev endast ett par exempel på HUR ditt inlägg kan misstolkas. Ändå hoppar du nu på mig med nonsens som "lek inte att du kan allt" :???:
Nej menade inte så men du kunde säga det på bättre sätt istället sitta och rätta som en gymnasiet lärare. Sorry om det blev så =)
av zillen
varför skulle jag skriva på ett bättre sätt när du redan hade en dålig attityd? men det var ju bra att du fick ett svar på deras hemsida :lol:
Bensinpump till B27A 1978?

Jag håller med om att 1389447 borde vara til[…]

Såhär står det när jag googl[…]

installera dragkrok

ok, tack för det! Kollade lite mer på […]

nackdelar med Running Boards

I tillbehörsbroschyren står det fö[…]